מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שגיא
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.93
מחיר 9.85
איכות 9.84
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אודי זיידמן, בית חשמונאי.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון פיצוץ בצינור בגינה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, ביצע עבודה מקצועית, הוא בא עם פתרונות יצירתיים ואני מרוצה, הוא הסביר לי הכול, היה מאוד שירותי וסבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי עוזיאל, לוד.
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, נעים ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפית דגן, רמלה.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
היה מצוין גם מבחינת השירות וגם מבחינת המחיר. אדם מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף מ. רמלה.
משוב: 08/12/2019
חוות דעת:
מקצועי, ממש נחמד, הגיע לפני הזמן, נתן שירות מעולה והערכה מקצועית, מחיר הוגן ומעולה, היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טליה ספינזי, רמלה.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בדירה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין! אין אנשים צדיקים כמוהו, גם מבחינת היחס, המחיר ההוגן ומזה שהיה איתי בקשר טלפוני כל הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל פרץ, לוד.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור שהתפוצץ מתחת לברז.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה ועשה עבודה מצוינת. המקצועיות והאמינות מאוד בלטו אצלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי מ. רמלה.
משוב: 01/08/2018
תיאור השירות:
התקנת מנגנון מונובלוק בשירותים.
חוות דעת:
שגיא הוא אחד מבעלי המקצוע הטובים שיצא לי לפגוש. עבודה יסודית, מקצועית, מאוד שירותי. אין ספק שבפעם הבאה שאצטרך איש מקצוע, אזמין אותו. הגעתי אליו בשל הדירוג הגבוה שיש לו אצלכם ואכן מגיע לו דירוג כזה. הרוויח אותו ביושר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי מויאל, ניר צבי.
אשרור: 22/05/2018
משוב: 21/03/2018
תיאור השירות:
תיקון קו ביוב שקרס עקב סתימה וייבוש אזור הפיצוץ.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומן קליק, לוד.
אשרור: 26/04/2018
משוב: 15/01/2018
תיאור השירות:
החלפת גומיה לאסלה.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מבורך ומעל ומעבר למצופה. עבד מהר, עשה עבודה מעולה, וגם דאג להחליף את צינור המים לניאגרה ללא עלות נוספת. תודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן ארבל, ראשון לציון.
אשרור: 19/02/2020
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
התקנת אסלה.
חוות דעת:
במילה אחת - מעולה! גם המקצועיות וגם הגישה. מחיר סביר, איש נחמד ומקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 300 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק