מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שגיא
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.86
מחיר 9.80
איכות 9.71
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רני חובב, חולון.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה מקיר.
חוות דעת:
שגיא היה מצויין, הגיע אלי עקב נזילה שהייתה אצל השכנה שלי. אנחנו חשבנו שהנזילה היא מצנרת בבית אך הוא הגיע ובדק, אמר שלדעתו הנזילה בכלל מקיר חיצוני ולא שווה לתקן עכשיו משהו שעד החורף לא יהיה ניתן לבדוק אותו, בטח אם אין נזילה עכשיו שמפריעה. הוא היה אמין מאוד ולא הסכים לגבות תשלום! אני ממש מרוצה ממנו!
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מעיין קלר, חולון.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
הוא היה מאד אמין וישר, נחמד, מקצועי ולקח מחיר סביר והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור לוי, חולון.
אשרור: 20/02/2019
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על תיקון נזילה מהאמבטיה והשירותים.
חוות דעת:
היה פשוט מצוין, הוא עזר לי מאוד. במקום להגיע אלי ולקחת כסף על עבודה הוא פשוט הסביר לי בפלאפון מה לעשות ונתן לי טיפים איך לסדר את הבעיה, ופשוט חסך לי הרבה, הצלחתי לפתור את זה בזכותו. פשוט בחור מקסים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי יאיר, חולון.
משוב: 03/01/2019
תיאור השירות:
החלפת קו ביוב ונקודת ביוב בבניין מגורים
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, שירותי והגיע בהתאם לזמנים שקבענו. הרגשתי שהוא בא לקראתנו מאוד ובכוונה אמיתית לעזור.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עמיר נאור, חולון.
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
פירוק והרכבה של אסלה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, שירותי ואדיב. הייתי נותן לו לא רק עשר אלא אחד עשרה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה מיידלר, חולון.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 16/07/2018
תיאור השירות:
החלפת צינור חיצוני בעקבות פיצוץ.
חוות דעת:
היה פיצוץ בצינור בשבת בבוקר, הוא הגיע תוך פחות משעה והכל נעשה על הצד הטוב ביותר. לדעתי הוא לקח מחיר סביר והכל טוב ויפה. הוא עשה עבודה טובה והיחס היה עשר, אין לי מילים. אפשר להמליץ עליו בפה מלא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב כהן, חולון.
משוב: 06/08/2018
תיאור השירות:
איתור תקלה ושחרור סתימה בחדר שירותים.
חוות דעת:
הוא היה עשר! הגיע, הסביר, היה אדיב ונתן ייעוץ תוך כדי. הוא לא לקח תשלום כיוון שהעבודה הייתה זריזה. אני הייתי מאוד מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנטון נוסוביצקי, בת ים.
משוב: 19/11/2017
תיאור השירות:
בדיקה לגבי איטום נזילה בצנרת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
7
יחס
8
7
כללי
גירסאות
דנה חיה גואטה, בת ים.
משוב: 18/06/2017
תיאור השירות:
איטום נזילה, החלפת ברז וקרמיקות בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ובא בזמן.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מיקי דמלה, חולון.
משוב: 05/04/2017
תיאור השירות:
אבחון נזילה בצנרת הראשית בבניין.
חוות דעת:
הוא היה עשר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 258 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק