מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.79
מחיר 9.53
איכות 9.70
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
סטאס בס, הרצליה.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מתג בלוח חשמל חיווט ותיקון קצרים.
חוות דעת:
פתר את הבעיה בצורה מקצועית, מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלי הראל, הרצליה.
משוב: 20/09/2018
תיאור השירות:
החלפת פקק בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאור ד. הרצליה.
משוב: 06/09/2018
תיאור השירות:
החפלת חוטם ונתיכים בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה מאוד ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל גלילי, הרצליה.
אשרור: 26/12/2017
משוב: 23/11/2017
תיאור השירות:
בדיקה של לוח חשמל.
חוות דעת:
בסופו של דבר זו הייתה בעיה של חברת חשמל והם הגיעו לעשות את התיקון, הוא היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
נועם הדני, הרצליה.
אשרור: 24/10/2017
משוב: 17/09/2017
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני- תיקון תקלה בארון חשמל, וייעוץ לגבי התקנת רכיב חדש להארכת תאורת חדר מדרגות.
חוות דעת:
למאיר פניתי בשל בעיה בתאורת חדר מדרגות בבניין. בעיה הקשורה בזמן תאורה קצר מידי.שלחתי לו תמונה של ארון החשמל והוא הנחה אותי בטלפון איך לכוונן את הזמן. לאחר מכן המליצו לנו לעבור לרכיב חדש יותר, אז ועד הבית רצה להזמין אותו בתשלום להתקין מפסק אוטומטי חדש. הוא הגיע פיזית, ואמר שניתן להסתדר גם עם הרכיב הישן ולא ניסה לדחוף רכיב חדש. לא כל יום נתקלים במקצועיות, הגינות ויושרה כמו שלו. אני יודע שאם אצטרך בעתיד אני אפנה אליו, ללא היסוס. אני יכול להגיד עליו רק מילים טובות!ממש ממש התרשמנו ממנו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר ז. הרצליה.
משוב: 28/02/2017
תיאור השירות:
החלפת פחת בארון חשמל.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד. הוא הגיע בזמן, היה מקצועי והמחיר היה הוגן לדעתי. אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
רוני קריב, כוכב יאיר.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל והתקנה של שקע תלת פזי לכיריים אינדוקציה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא נתן יחס מצוין. עשה עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני קמחי, כפר סבא.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל ואביזרי קצה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, מאיר הגיע בזמן, היחס שלו היה טוב מאוד, הוא ביצע את הבדיקה כמו שצריך, נראה מקצועי וגם נתן לי אישור על תקינות לוח החשמל ואביזרי הקצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר יעקבי, פתח תקווה.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מאי עידן, רעננה.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מפסק ראשי בלוח חשמל.
חוות דעת:
מאיר היה מצוין, נעים, המחיר הוגן לגמרי לדעתי, מאוד מקצועי ואחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 160 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק