מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמעון
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.77
מחיר 9.80
איכות 9.73
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לירן חובב, תל אביב.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בדירה.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי, איתר את התקלה מהר והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אלה סוקולוב, תל אביב.
משוב: 20/03/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא ממש זמין, קבעתי איתו מעכשיו לעכשיו, הוא הגיע בדיוק בזמן שקבענו והתנהג ממש באחריות. הוא גם היה סופר נחמד ואדיב ונתן שירות מעולה ועבודה טובה. אני מאוד מרוצה ממנו, הוא עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלי גולדפרב, תל אביב.
משוב: 06/03/2019
תיאור השירות:
חוות דעת על תקלה של חברת חשמל בדירה.
חוות דעת:
הוא הגיע וגילינו שאין בעיה, רק היינו צריכים להכניס קוד במכשיר של חברת החשמל והוא עזר לנו, נותן שירות מצויין ונחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי הראל, תל אביב.
משוב: 17/02/2019
תיאור השירות:
החלפת טיימר של הדוד חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, היה מאוד נחמד, אדיב, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ובמחיר סביר!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עידו מיכאלוביץ', תל אביב.
משוב: 07/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מגעים בגוף תאורה.
חוות דעת:
היה ממש מעולה, הגיע בזמן ותיקן את התקלה ברגע.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל הלוי, תל אביב.
משוב: 04/10/2018
תיאור השירות:
החלפת גוף תאורה.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, הגיע בזמן ואף הקדים. מכיוון שהתאורה חזרה לעבוד באורח פלא יום לפני שבא, הוא חיזק מגעים וקיבע את גוף התאורה (החדש יחסית) ואמר שאם תחזור הבעיה הוא יחליף את גוף התאורה ללא תוספת תשלום. כמובן שלמחרת האור שוב לא עבד, הוא הגיע תוך יום וחצי עם גוף תאורה חדש וסידר הכל כפי שהבטיח. האור החדש קצת חזק ובהיר מדי בשביל גודל החדר, אבל הוא עשה עבודה מקצועית וזריזה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירית מרכוס, תל אביב.
אשרור: 02/10/2018
משוב: 27/08/2018
תיאור השירות:
איתור ותיקון קצר.
חוות דעת:
שמעון מקסים ואמין! כל מה שאפשר להגיד על בעל מקצוע טוב. הוא ממש אדם איכותי והפתיע אותי בהגינות שלו. לא הבנתי מה התקלה ואמרתי לו שאני חושבת שהפקק נשרף, הוא הגיע, שאל מה בדיוק היה ומה קרה. כשהסברתי לו הוא אמר שהוא רוצה לראות את השקע ואמר שזה דבר קטן ופשוט לתקן ושהקצר קרה בגלל השקע ולא בגלל הארון חשמל. הוא חתך את החוטים בשקע שקיצרו, הראה והסביר לי. הוא מקצועי ופתר את העניין. מקסימום בכל הציונים. אני לא רגילה לשירות כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כפיר מנשה, תל אביב.
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
התקנת קולט אדים.
חוות דעת:
בסדר גמור, מקצועי, נחמד, הגיע בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך- פתר את התקלות שהיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון נטו, תל אביב.
משוב: 05/09/2018
תיאור השירות:
התקנת שקע תלת פאזי.
חוות דעת:
היה מעולה! התקשרתי אליו ולמחר בבוקר הוא הגיע והיה יעיל וזריז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל בליך, תל אביב.
אשרור: 28/08/2018
משוב: 12/06/2018
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 247 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק