מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמעון
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.88
מחיר 9.81
איכות 9.88
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
משה חלפון, בת ים.
משוב: 16/01/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
לאחר הביקור הראשון שבוא לטענתו הוחלף גוף חימום, אחרי מספר ימים התקלה חזרה על עצמה והוא הציע להחליף כבלים. חשמלאי אחר שהגיע למקום בדק, אמר שגום החימום לא הוחלף והוא המקור לתקלה. גוף החימום לא הוחלף בפעם הראשונה, אולי הוחלף בטעות בדוד אחר. אני רוצה להאמין שזה קרה בגלל טעות בזיהוי הדוד. אחרי שיחה בנושא קיבלתי משמעון החזר כספי.
איכות
5
מחיר
10
זמנים
8
יחס
8
5
כללי
גירסאות
עדי אשכנזי, בת ים.
משוב: 27/07/2018
תיאור השירות:
עבודות חשמל ושדרוג.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי, עשה עבודה טובה ואיכותית, כך זה נראה בינתיים. הוא נתן שירות מעולה, היה אדיב ונחמד, הגיע בזמן שקבענו אבל גבה מחיר יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אופיר ד. בת ים.
משוב: 11/06/2018
תיאור השירות:
עבודות חשמל לבית שכללו שקעים ולוח חשמל.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקטור נחום, בת ים.
משוב: 28/03/2018
תיאור השירות:
טיפול בקצר חשמלי.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל בן שושן, בת ים.
משוב: 14/09/2017
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. לדעתי המחיר היה יקר קצת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי ב. חולון.
אשרור: 23/05/2017
משוב: 21/04/2017
תיאור השירות:
השחלות של כבל טלויזיה ורשת , הזזת נקודת חשמל כולל חציבה והתקנת מעמד לטלויזיה וממיר.
חוות דעת:
שמעון איש מקצוע אמין,סבלני, עובד נקי ומסודר ועומד בזמנים. עשה את העבודה לשביעות רצוננו המלאה ותמיד עם חיוך ובמחיר הוגן . ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה גזית, רמת השרון.
אשרור: 25/05/2020
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נקודות חשמל שלא עבדו.
חוות דעת:
שירות אדיב, סבלני, ועם חיוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי לרנר, גן חיים.
אשרור: 25/05/2020
משוב: 25/03/2020
חוות דעת:
היה מצוין. שמעון נעים הליכות, מקצוען, מקפיד על הפרטים. תודה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'קי רדקו, הוד השרון.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
החלפת גופי תאורה.
חוות דעת:
בעל מקצוע מקסים, הגיע אלי תוך חצי שעה מהרגע שדיברתי איתו, עשה עבודה מעולה והוא בן אדם נחמד ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפית כ. רמת השרון.
אשרור: 17/05/2020
משוב: 16/04/2020
תיאור השירות:
איתור סיבת קצר חשמלי.
חוות דעת:
בעקבות קצר בחלק מהבית שלא ידענו את מקורו, הזמנו את שמעון (בערב חג). הוא הגיע בדיוק בזמן שנקב, עמל זמן רב כדי לאתר את סיבת התקלה (בעלי מבין בחשמל ולא הצליח לאתר את מקור התקלה). מסתבר שאחד הקווים מלוח החשמל נפגם והיה צורך להחליפו. השעה כבר הייתה מאוחרת ולכן שמעון נתן פתרון זמני ובטוח וחזר שוב אחרי החג. הוא החליף את הקו הפגום, בדק שכל נקודות החשמל עובדות כראוי (ממש עבר אחת אחת), ורק אז נקב בתשלום. אין מילים - ישר, מקצוען, הוגן במחיר (ואף יותר מהוגן). מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 327 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק