מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.40
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.30
זמנים 9.40
מחיר 8.80
איכות 9.60
דירוג כללי 9.40
התפלגות

מחושב על 10 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נטלי מאירסון, ירושלים.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
איתור נתק וחיבור חזרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הפסיקה לדלוק לנו נורה ולא מצאנו את המקום של הנתק והוא מצא את המקום. הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מלי משה, ירושלים.
משוב: 01/03/2017
תיאור השירות:
תיקון חשמלי שכלל החלפת כבל שרוף.
חוות דעת:
הוא היה חמוד, אני חושבת שהוא גבה מחיר יקר ביחס לעובדה שהוא עבד בדיוק 3 דקות. אבל היה בסדר, סידר לנו את התקלה. הוא חתך כמה דברים וחיבר בין שני כבלים.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
שמואל גולד, ירושלים.
משוב: 20/02/2017
תיאור השירות:
התקנת גופי תאורה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מצוין! נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלירן מזרחי, ירושלים.
משוב: 20/12/2016
תיאור השירות:
התקנת כבל למעלית, תאורה בחדר מדרגות והתקנת שעון של בויילר.
חוות דעת:
הייתי מרוצה ממנו מאוד. הוא מקצועי, נחמד ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל שרביט, מודיעין.
משוב: 21/11/2016
תיאור השירות:
תיקוני חשמל. התקנת שקעים.
חוות דעת:
ממליצים. הכל היה בסדר איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירנה קסילניקוב, מעלה אדומים.
משוב: 21/11/2016
תיאור השירות:
התקנת שקעים, מתיחת קו חשמל חדש, עליית חשמל, התקנת לוחות חשמל לבית בן 3 קומות. התקנת מוני חשמל.
חוות דעת:
הוא מצוין. הוא מאוד מאוד מקצועי. יודע מעולה את המקצוע שלו. לוקח אחריות. הוא מאוד אמין. אם הוא מבטיח אז הוא בא. אין אצלו להיעלם ולא לענות לטלפונים. אין צורך בתיקונים. הוא עושה פעם אחת ועושה את זה בצורה טובה. הוא שומר על הניקיון. אפשר להכניס אותו לבית בלי הנוכחות של הבעלים. הוא בן אדם נחמד ונעים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
התקנת הערקה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ועשה עבודה טובה, אבל קצת יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 01/06/2017
תיאור השירות:
תיקון תקלה בנקודת חשמל.
חוות דעת:
הוא היה זמין והגיע תוך שעה. בפעם השניה הוא איחר אבל כשהייתי צריך אותו דחוף הוא הגיע מהר.סך הכל היה בסדר אבל יש מקום לשיפור.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 21/11/2016
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בארון תקשורת.
חוות דעת:
השירות היה מצוין. הוא היה גם אדיב וגם מקצועי. הוא עשה את העבודה מהר ובלי בעיות. המחיר שלו היה לגמרי סביר. ממש שמחתי לקבל ממנו שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 21/10/2016
תיאור השירות:
בדיקת תקינות החשמל בבית, העברת דו"ח מפורט והחלפת שנאי בתאורת חדר מדרגות.
חוות דעת:
היה יסודי, הסביר מה הוא עשה, מקצועי ועבד כמו שצריך.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 10 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק