מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יורם
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.92
מחיר 9.75
איכות 9.86
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אלי נאור, גבעתיים.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
יורם היה מעולה, בדק קודם אלו חלקים צריך להביא, חזר שוב עם החלקים ותיקן באופן מקצועי ובמחיר הוגן. אני ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
בני א. בני ברק.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפיה בנוי שכלל החלפת בורר מצבים והחלפת נורה שרופה.
חוות דעת:
איש מקצוע אמיתי. עבד יסודי ובאופן זריז. תענוג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בעז מררי, גבעתיים.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני במייבש כביסה של AEG.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ועשה עבודה טובה! היה מקצועי וישר, נתן שירות טוב ועמד במזנים. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד ר. רמת גן.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
ניסיון תיקון של מכונת כביסה Normande, החלפת גומיות ובדיקת רעשים שהתוף מייצר.
חוות דעת:
מדהים! הגיעה ביום שישי לאחר שעה וחצי כמו שנקבע איתו. היה מקצועי. התעסק מעל שעה עם המכונה כדי להשמיש אותה כשהבין שהיא לא ניתנת לתיקון פירק את הגומיה החדשה כדי לא לחייב עליה וסגר את המכונה. וגבה מחיר קריאה בלבד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי זגורסקי, רמת גן.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני למכונת כביסה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
היה מעולה! אני מרוצה מהכל. הוא מאוד מסור וממש התאמץ לבקשתינו לתקן לפני החג וסיים את העבודה אחרי החג. הכל מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי גולדרין, רמת גן.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במכונת כביסה מחברת בוש שכלל פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מקצועי סבלני ואכפתי רואים שהוא מקצוען אמיתי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דימה גרויסמן, רמת גן.
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במכונת כביסה של חברת LG.
חוות דעת:
יורם היה מצוין! בחור פשוט מעולה, גם לפני שהגיע אלי נתן לי הדרכה בטלפון, במידה ואני יכול לטפל בעצמי בבעיה. אני ממש מבסוט ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף ק. רמת גן.
אשרור: 19/11/2019
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת של מדיח על השיש מתוצרת בוש, כלל החלפת חלק.
חוות דעת:
היה מעולה! אני מאד ממליץ עליו. מאד מקצועי, אדיב, אמין והגון. השקיע הרבה זמן ומאמץ למצוא את מקור התקלה, לחפש את חלק החילוף שכמעט ולא בנמצא בשוק ולקח מחיר מאד סביר. הלוואי שירבו כמותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיר כ. רמת גן.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של בוש.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה! אדיב, נחמד, מקצועי, כנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד עבודי, רמת גן.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת AEG.
חוות דעת:
הוא נתן שירות טוב והוא איש מקסים. יש לו הבנה במקצוע הזה, הוא ממש חבל על הזמן ואין מילים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 117 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק