מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניאל
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.93
מחיר 9.82
איכות 9.88
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מנור שובל, רחובות.
אשרור: 24/02/2020
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק בארון חשמל.
חוות דעת:
דניאל איתר את הבעיה ופתר אותה במהרה. הוא ביצע עבודה טובה אבל המחיר שגבה היה גבוה לדעתי, ולכן אני פחות מרוצה מהמחיר אבל כן מהעבודה.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
אמיר יעקב, מזכרת בתיה.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
דניאל זיהה את התקלה באחד הממ"טים ותיקן במהירות, הוא היה מאוד מקצועי ואדיב. התקלה היתה פשוטה ודניאל טיפל בה ברגע וגבה מחיר סביר והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיאנה פיינשטיין, רחובות.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ארון חשמל, התקנת הארקה חדשה והוספת נקודות חשמל לתנור, מדיח ומכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ומאוד יסודי! הוא היה מעל המצופה ביחס לכל החשמלאים האחרים שיצרנו איתם קשר והרבה יותר אטרקטיבי גם מבחינת זמנים וגם מבחינת מחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי ב. רחובות.
משוב: 11/09/2017
תיאור השירות:
התקנת מתג בלוח חשמל בדירה.
חוות דעת:
שירות מצוין! המחיר גם היה מצוין.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דרור שטאובר, רחובות.
משוב: 25/07/2017
תיאור השירות:
החלפת נתיך בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה אחלה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני פולינגר, ראשון לציון.
משוב: 09/08/2020
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל והחלפת פיוז ראשי.
חוות דעת:
בעקבות המלצות של חברים החלטתי להשתמש באתר מדרג לאיתור חשמלאי שיטפל בבעיה בלוח החשמל. התקשרתי לדניאל טקבענו למחרת בבוקר. בשעה שקבענו דניאל צלצל, התנצל ואמר שיאחר בשעה. עוגמת נפש קטנה לעומת התוצאות שקיבלנו: הגיע בדיוק בזמן שנדחה, ובמשך שעה וחצי יצא מעורו כדי לתקן את התקלה. כשירות נוסף, ומבלי שהתבקש, סימן עבורנו בלוח החשמל למה נועד כל פיוז. לאחר שלא מצא סיבה מוגדרת, הציע להחליף את הפיוז הראשי, שהיה הבעייתי, בפיוז אחר, טוב יותר. לאחר מכן ביקש שנפעיל את צרכני החשמל הכבדים וחיכה לראות האם התקלה מתרחשת. התקלה לא חזרה על עצמה עד היום, שלושה ימים מאוחר יותר, ונקווה שאף לא תחזור. המחיר שגבה דניאל תמורת העבודה מגוחך בהתחשב בזמן שעבד ואף בהשוואה לעבודות חשמל אחרות שבוצעו אצלנו. למחרת התקשר לברר שהכל בסדר. שירות כזה ראוי לשבח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא גפני, גדרה.
משוב: 19/06/2020
תיאור השירות:
תיקון חיווט לוח חשמל.
חוות דעת:
אחלה בעל מקצוע, מאוד תקשורתי, נעים, יצר קשר ישיר עם השוכרים שלי, מקצועי, עמד בזמנים ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר ע. ראשון לציון.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
בדיקה והחלפת נתיך חשמל בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! גם זמין באופן מיידי, נתן מענה טלפוני והיה מקצועי מאוד. אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רזיאל שושן, לוד.
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
תיקון ארון חשמל והחלפת פס גישור.
חוות דעת:
השירות היה מצוין 10, הוא היה מאוד נעים, לקח לו מעט מאוד זמן לאבחן את התקלה, היה מהיר וגמיש במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם צירר, חולון.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, לא יכל לפתור את הבעיה אבל הוא הפנה אותי וכיוון אותי מה אפשר לעשות. הוא התקשר ובדק שהכל בסדר. הגיע בזמן, חיכה איתי לחברת החשמל,הסביר לי מה הבעיה ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 188 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק