מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניאל
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.82
מחיר 9.55
איכות 9.67
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 73 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יפה קרינצה, נס ציונה.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון של קצר.
חוות דעת:
מבחינתי מגיע ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מוטי דיכטר, רחובות.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
הזזת ארבע נקודות חשמל במטבח.
חוות דעת:
דניאל עשה עבודה טובה. היה מאוד נחמד, שרותי, ממש השתדל ובסך הכל אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עזרא גליק, רחובות.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
תיקון קו חשמל בדירה. \
חוות דעת:
לא היתה לי תאורה מכמה אורות בבית, דניאל הגיע והיה מקצוען. גילה את הבעיה צ'יק צ'ק ותיקן. היה נחמד ממש. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דב לבקוביץ, רחובות.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מאורר תקרה וטיימר ותיקון שקע.
חוות דעת:
היה מצויין! נחמד אמין ולא יקר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיאנה פיינשטיין, רחובות.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ארון חשמל, התקנת הארקה חדשה והוספת נקודות חשמל לתנור, מדיח ומכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ומאוד יסודי! הוא היה מעל המצופה ביחס לכל החשמלאים האחרים שיצרנו איתם קשר והרבה יותר אטרקטיבי גם מבחינת זמנים וגם מבחינת מחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונה כהנוביץ, נס ציונה.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
החלפת בתי מנורה בדירה וספוטים בתקרת גבס.
חוות דעת:
שירות מצוין, שירות מהיר ומקצועי מאוד. הוא היה נחמד ובסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד שמלא, רחובות.
משוב: 12/04/2018
תיאור השירות:
ביקורת עבור חברת החשמל.
חוות דעת:
הוא בדק את התקלה, מצא שיש קצר ונתן אישור לחברת חשמל. הוא הגיע בזריזות, דיבר עם חברת החשמל,היה זמין והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי בן אור, רחובות.
משוב: 04/02/2018
תיאור השירות:
בדיקת גוף תאורה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הייתי מאוד מרוצה, היה מקצועי ונתן שירות מהיר. הוא עלה על הבעיה שהייתה לנו בגוף התאורה והכווין אותנו למציאת פתרון. הוא גבה תשלום רק על הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב ר. רחובות.
אשרור: 31/01/2018
משוב: 18/12/2017
תיאור השירות:
העתקת קו אינטרנט.
חוות דעת:
לצערי התאכזבתי מאד מהיחס. כמובן לאחר ששילמתי את הסכום במלואו. לפתע בעל המקצוע התהפך. חבל, לא כך התרשמתי ממנו בהתחלה.
איכות
3
מחיר
1
זמנים
5
יחס
1
3
כללי
גירסאות
יבגניה פסחובר, יבנה.
אשרור: 16/01/2018
משוב: 10/12/2017
תיאור השירות:
בדיקת חשמל בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, זמין והסביר לי הכל. הגיע אליי תוך שעה והסביר לי בטלפון את כל האפשרויות ויחד קיבלנו החלטה לגבי תיקון הדוד. אני הייתי מרוצה ממנו מאוד, הוא גם כיוון אותי עם מי ליצור קשר להמשך התיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 73 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק