מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רונן
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.81
מחיר 9.58
איכות 9.69
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נמרוד נחום, פתח תקווה.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד ג’וקים.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נינה בסין, פתח תקווה.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד חרקים ועכברים בדירת גג.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! זה היה מהיר, הגיע תוך כמה ימים ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקסים ו. פתח תקווה.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
הדברה נגד פשפש מיטה ב3 חדרים.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה נהדרת, הוא הגיע בזמן ולאחר שהוא עשה את העבודה הוא הסביר מה הוא עשה ונתן לי את קופסת חומר ההדברה במידה וההדברה לא תצליח. הוא הסביר הכל באופן מפורש לפני השירות עוד שההדברה עלולה לא להצליח. שבוע אחרי שהוא עשה את ההדברה הוא הציע לעשות הדברה חוזרת רק בשביל לוודא שחיסלנו את הפשפש, הוא ביצע הדברה חוזרת וקיבלתי אחריות ל3 חודשים על ההדברה. מאז לא מצאנו פשפש ולא היה זכר אליו. עבודה מאוד מקצועית, מבחינת מחיר היה סטנדרטי סך הכל. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה גרנות, פתח תקווה.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
הדברת קרציוני יונים מדירה בת 5 חדרים.
חוות דעת:
הטיפול היה מעולה- הוא הסביר לנו איך להתארגן לפני ההדברה, ואיך לנהוג לאחר מכן. בבואו הקפיד על כיסוי האזורים שאסור שיגע בהם חומר ההדברה. אנחנו מרוצים מאוד מעבודתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד ש, פתח תקווה.
אשרור: 18/12/2019
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד פרעושים בבית פרטי ובגינה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן ואני סה"כ מרוצה ממנן, אין תלונות.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
שיר מילר, פתח תקווה.
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד ג'וקים ונמלים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, שירותי, זריז, בא בזמן, נתן מחיר סביר והייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקטוריה גלוזמן, פתח תקווה.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד נמלים וג'וקים בדירה בת שלושה חדרים.
חוות דעת:
ביומיים אחרי ההדברה הוא היה איתי בקשר ואמר לי שאם יהיו עוד נמלים הוא יחזור לחזק את ההדברה. לאחר שבוע שלחתי לו הודעה שיש נמלים וצריך לחזק את הדברה כמו שהוא אמר, הוא לא הגיב ,לא ענה ונעלם. בעקבות כך הייתי צריכה להזמין מדביר אחר שיעשה שוב את העבודה. ככה לא נותנים שירות מקצועי, לא הייתי נעזרת בו שוב.
איכות
6
מחיר
8
זמנים
0
יחס
0
6
כללי
גירסאות
שי ויגננסקי, פתח תקווה.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
הדברת ג'וקים ונמלים בדירת 4 חדרים.
חוות דעת:
היה מצוין, ממש עשר. הוא עשה עבודה טובה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלדן אלמגור, פתח תקווה.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד מזיקים בדירה בת 4 חדרים + קומה.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, הסביר כל מה שרצינו בתהליך. הוא עבד לפי התקנון והיה מקצועי. סך הכל המחיר היה הוגן וכרגע הכל מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד פנחס, פתח תקווה.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד עש עבור דירת חמישה חרדים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 927 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמדביר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הדברות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק