מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ליאור
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.66
מחיר 9.62
איכות 9.56
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רעות שפירא, תל אביב.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לניקיון מזגן ומניעת עובש.
חוות דעת:
ממש אחלה. מאוד נכון לעזור ולהבין את הבעיה, לא ישר דחף להגיע לביקור, מאוד אהבתי את זה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דניז ל. תל אביב.
משוב: 16/07/2020
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הגיע בזמן, היה אדיב ועשה עבודה יסודית במהירות ובמחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי ד. תל אביב.
משוב: 15/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מדהים! איש מקסים, אכפתי, מקצוען והגון. כן ירבו אנשים כמוהו. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כפיר שחרור, תל אביב.
משוב: 15/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת תדירן 3.5 הכולל תיקון סתימה בצנרת.
חוות דעת:
היה אחלה! מקצועי, בא בזמן ועשה אחלה עבודה! היה מעולה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני אודין, תל אביב.
משוב: 13/07/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומי אשכנזי, תל אביב.
משוב: 08/07/2020
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! שירות מצויין, מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן דרי דרי , תל אביב.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים מהמזגן.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן שקבענו, העבודה הייתה קצת כאב ראש, היה צירך לעלות ולרדת הרבה ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירן אדלר, תל אביב.
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של אלקטרה ואספקת שלטים.
חוות דעת:
ליאור היה ממש טוב, לא הייתי בבית בזמן העבודה אבל הוא פתר את הבעיה ותיקשר איתי תוך כדי. הייתי מרוצה!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר אסיה, תל אביב.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא נתן מענה מהיר וטיפל במזגן צ'יק צ'ק. היה צריך להחליף צנרת אבל הוא לא היה פנוי לזה אז סיכמנו רק על מילוי גז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל קובי, תל אביב.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן במשרד והתקנת משאבת מים.
חוות דעת:
בהתחלה הוא היה בסדר גמור, הגיע תוך שעתיים עם המזגן עבד קשה והיה מהיר. כדרך אגב הוא אמר שצריך משאבת מים בלי לפרט שזה עולה יותר וגם את המשמעות של דבר כזה בתוך החדר (המשאבה גורמת להמון רעש שאי אפשר להתרכז). מאז העבודה אני רודפת אחריו לגבי פתרון חלופי למשאבה הזאת אבל הוא נעלם ולא עונה לי. מבחינת המחיר, הוא נתן הערכה התחלתית אבל המחיר עלה לאחר סיום העבודה. בסוף הבאתי איש מקצוע אחר שסידר את המזגן ללא משאבה. בעצם שילמתי שילמתי כפול על העבודה. ליאור לפחות זיכה אותי על המשאבה.
איכות
7
מחיר
6
זמנים
5
יחס
5
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 215 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק