מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
זבולון
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.85
מחיר 9.67
איכות 9.85
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלעד רובין, תל אביב.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, הסביר מה עושה והיה נחמד. הוא בחור חיובי שנותן שירות טוב. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר צוק, תל אביב.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מנורה וקידוחי קיר קטנים.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה מהזמנים, מהמקצועיות וההסברים אבל המחיר לדעתי היה מעט יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי אלמוג, תל אביב.
משוב: 30/08/2019
תיאור השירות:
החלפת 2 גופי תאורה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקצועי, אדיב ושירותי. הסביר על הכל, הייתי ממש מרוצה וזה לא קורה לי הרבה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון ב. תל אביב.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
פרוק והתקנה של גופי תאורה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אדיה וגבה מחיר הוגן. השירות היה מצוין. יש רק מילים טובים לומר עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי לוין, תל אביב.
משוב: 12/07/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע משולש בקיר.
חוות דעת:
היה נהדר! הוא הגיע בזמן, עשה עבודה מאוד מקצועית, נתן הסברים ולקח מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק פתיחי, תל אביב.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
ניתוק נקודת חשמל בארון חשמל וסגירת נקודת חשמל בקיר.
חוות דעת:
היה שירות מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי מאוד והוא הסביר הכל כמו שצריך. הוא אמר לי מה הוא עושה לפני שביצע אותו ועבד בצורה בטוחה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה ב. תל אביב.
אשרור: 27/06/2019
משוב: 29/12/2018
תיאור השירות:
תיקון כבל הזנה למנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב וינפלד, תל אביב.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
סידור שקע של תנור.
חוות דעת:
היה אחלה! חמוד, עשה את העבודה כמו שצריך. היה יסודי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילה פוליטי, תל אביב.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מתג הפעלה של מאוורר תקרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן, הסביר על הבעיה וטיפל בה בצורה טובה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
הילה דרוקר, תל אביב.
משוב: 18/02/2019
תיאור השירות:
התקנת מנורת קיר ו3 גופי תאורה סביב מראת איפור.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה אבל הוא איחר ובעיני המחיר היה קצת גבוה. הוא דיבר איתנו על התקנת דוד חכם שכבר היה לנו והוא אמר כמה זה אמור לעלות וכמה הוא אמור לקחת וההצעה שלו הייתה גבוהה לעומת אחרים אז התקנו אותו עם חשמלאי אחר. הוא התקין מנורות והשאיר אחריו מלא לכלוך, קדח בקיר ולא הרים שום דבר. היה שקע חשמל מתחת וכל העפר נכנס אליו, הוא השאיר אותי עם כל הבלאגן הזה והייתי צריכה לנקות אחריו. הוא היה נחמד אבל אני צריכה חשמלאי שיעשה את העבודה מ-א' עד-ת' ולא קיבלתי את זה ממנו.
איכות
6
מחיר
6
זמנים
6
יחס
8
תגובת העסק:
כללי הברזל אצלי זה אמינות ויושר. 1. כל לקוח שמבקש ממני שרות מקבל לפני מתן השרות הצעת מחיר לצורך תאום ציפיות. כך נהגתי גם כאן. נתתי הצעת מחיר מפורטת וזאת בכדי שהלקוח יוכל להחליט האם לקחת דרכי את השרות. 2. לגבי ברור מחיר להתקנת מפסק חכם. התקנתי עד היום מאות מפסקים חכמים במחיר הזה יש לציין שאני לא רק מתקין אלא גם מסנכרן את המפסק עם האפלקציה. בנוסף נותן הסבר מקיף על המוצר ואופן השימוש בו מה גם שאני המתקין הרשמי של החברה. 3. גופי התאורה שנרכשו לא היו מתאימים להתקנה סביב המראה כך שהייתי צריך לבצע חיווט מתאים ולקדוח חורים בגוף תאורה תוך כדי שאני לוקח סיכון לפגוע בתקינותם אך בכדי לא לאכזב את הלקוחה על כך שרכשה גופים לא מתאימים הקדשתי המון זמן וסבלנות לביצוע העבודה. 4. אספתי אחרי את כל הלכלוך וריכזתי את הכל בתוך שקית. אך לא שאבתי אחרי את האבק שנוצר מהקדיחות. 5. אני מקבל הכל באהבה.
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 196 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק