מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.52
מחיר 9.60
איכות 9.78
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דנה צרפתי, רחובות.
אשרור: 16/03/2020
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
תיקון של מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
פיני שג, רחובות.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר חברת אמנה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב! בחור סמפטי, הגיע ביום שישי במהירות, היה לו חלקי חילוף ותיקן את המקרר יחסית מהר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלדד נבה, גבעת ברנר.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
תיקון חלק שנשרף במקרר של חברת ג'נרל אלקטריק.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הגיע בזמן, היה שירותי, מחיר הוגן, תיקן את התקלה והייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
חיים שני, כפר בילו.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
הברזה על תיקון תנור
חוות דעת:
קבענו שיגיע בערב ובערב חיכיתי לו והוא לא הגיע, כשהתקשרתי אליו הוא אמר לי שהוא בהצגה עם הילדים ושהוא יגיע אלי מחר בבוקר, למחרת שוב חיכיתי לו ושוב הוא לא הגיע, הוא התייחס אלי בטלפון כאילו לא קבענו בכלל וכאילו לא דיברנו והוא בן אדם ממש לא ישר.
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
רותם מזלטוב, רחובות.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במייבש כביסה של חברת זנוסי.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה מקצועית והכל עובד מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנדרס קוני, רחובות.
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש של חברת מילה שכלל החלפת תרמוסטט.
חוות דעת:
שי היה ממש אחלה! איתר את התקלה מהר, אפילו ניקה את המייבש לאחר שסיים ואני מרוצה מהמחיר. ממליץ :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן גולדברג, נס ציונה.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני למקפיא שארפ.
חוות דעת:
בסדר גמור. הוא היה מקצועי, נחמד ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר קדם, רחובות.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
אתחול מדיח כלים של חברת סימנס.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי, ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבריאלה מורשצקי חוברי, מזכרת בתיה.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
החלפה של מנוע במקרר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה נחמד, הגיע כמה פעמים ולא הצליח לתקן את התקלה אך היה מקצועי והוגן, החזיר לי את הסכום במלואו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אילנית שנהב, נס ציונה.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת סגירת דלת במקרר של חברת בלומברג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע לעשות בדיקה לגבי תקלה שהייתה בסגירת דלת של המקפיא, אחרי הבדיקה אמר שמדובר בתקלה שאי אפשר לתקן, הוא כן עשה בירור עם עוד בעל מקצוע, לא החליט את זה כלאחר יד ובסך הכל אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 343 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק