מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.49
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.54
מחיר 9.52
איכות 9.72
דירוג כללי 9.49
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דוד גרינפלד, חפץ חיים.
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס במכונת כביסה של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שי היה מצוין! בעל יחס טוב, בן אדם חביב מאוד, שירות מהיר וזמינות מידית, שלח את הכרטיס האלקטרוני למעבדה והחזיר למחרת, המחיר סביר לדעתי ונראה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מיכל ווינטר, גן יבנה.
אשרור: 26/07/2019
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל במקרר של חברת הייסנס.
חוות דעת:
בסדר גמור, פתר את הבעיה במקצועיות, היה ישר ואמין, בא בזמן ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק ר. יד בנימין.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת בקו.
חוות דעת:
הגיעו 4-5 פעמים מהביטוח ולא הצליחו לתקן את זה. איך שהסברתי לו בטלפון מה הבעיה הוא הבין למה אני מתכוון, הגיע אליי, פתח מאחורה, אפילו לא החליף שום חלק רק החזיר אותו למקום והכל הסתדר. הוא מקצוען, חבל על הזמן. גם הזמינות שלו מצויינת, הוא הגיע מהרגע להרגע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי נווה, גדרה.
משוב: 06/01/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתנור אפייה.
חוות דעת:
התקשרתי אל שי לאחר שנקרעה לי הגומייה שאוטמת את דלת התנור. שי אמר לי שאין טעם שהוא יבוא וחבל על הכסף שלי, הוא אמר לי איפה לקנות את הגומייה ואיך להתקין אותה. הוא ענה לי בסבלנות והיה מאה אחוז. כמו כן, הציע לי שאם יתעוררו בעיות להתקשר אליו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יריב כהן, גדרה.
משוב: 24/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת haier.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירלי חיים, גדרה.
אשרור: 10/04/2018
משוב: 25/12/2017
חוות דעת:
היה ממש אחלה!זמין, הגיע מהר ותיקן במקצועיות .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל קושניר, גדרה.
משוב: 26/02/2018
תיאור השירות:
תיקון של תנור, מקרר ומכונת כביסה.
חוות דעת:
ממליצה עליו בחום רב! אמין, מקצועי ונעים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן נוימן, כפר מרדכי.
משוב: 23/08/2017
תיאור השירות:
אבחון תקלה בתנור עם חלק שרוף וייעוץ טלפוני להחלפת החלק.
חוות דעת:
הוא היה פשוט תותח! הגיע אליי, פירק את התנור ומצא את התקלה. אמר שיביא לי חלק חדש אבל ראיתי באינטרנט שיש אותו בזול קרוב לביתי. קניתי אותו והתקשרתי לשי כדי שיגיע אז הוא פשוט הנחה אותי בטלפון איך להחליף לבד. התחננתי אליו שיבוא לקחת כסף והוא לא רצה, אפילו לא לקח על הביקור הראשון.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן שקוף, מישר.
משוב: 22/08/2017
תיאור השירות:
החלפת מנגנון לפתיחת דלת במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה סבבה. מקצועי ונחמד, עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף סהר, גדרה.
אשרור: 01/08/2017
משוב: 31/05/2017
תיאור השירות:
החלפת מנוע במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע עם חיוך, ביצע בדיקה יסודית, זיהה את התקלה, דיבר בכנות על אפשרויות ועל עלויות, עבד ביעילות והיה נעים מאד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 308 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק