מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
ליאור
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.87
מחיר 9.69
איכות 9.86
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ליאת דרמון, נתניה.
אשרור: 16/05/2019
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
בחור מעולה, נתן שירות VIP!! הגיע אלינו תוך שעה וחצי מאז שהתקשרנו, נתן שירות מדהים, חבל על הזמן! עשה עבודה מתוקתקת ונקייה, אני מרוצה מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אייל מורד, נתניה.
אשרור: 09/11/2018
משוב: 05/09/2018
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס חשמלי.
חוות דעת:
אני מרוצה מהכל, מגיע לו עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאל רפאילוב, נתניה.
משוב: 25/09/2018
תיאור השירות:
החלפת מנוע ורצועות בתריס חשמלי.
חוות דעת:
תותח! בן אדם טוב, אמין ובא לקראתי במחיר. אני מרוצה ממנו מאד וממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד ברר, נתניה.
משוב: 02/01/2018
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי, כולל החלפת מנעולים ותיקון רשתות ב6 חלונות.
חוות דעת:
הוא היה עבד בצורה טובה אך שכח להחליף רשת של חלון אחד ומאז אני מתקשה לתפוס אותו שיחליף את הרשת שנותרה, חבל.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
ויטלי גוראי, נתניה.
משוב: 08/12/2017
תיאור השירות:
תיקון מנוע לתריס חשמלי במשקל הקרוב ל200 ק"ג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי מכל הבחינות, אמר לי את המחיר מראש, עשה הכל כמו שצריך, עבד בצורה יסודית ובדק את העבודה כמה פעמים שהכל בסדר. אני מרוצה מאד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים ר. אבן יהודה.
אשרור: 01/11/2017
משוב: 01/09/2017
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי, כולל החלפה של שני שלבים ומפסק חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי ועבד לעניין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל ל. תל אביב.
אשרור: 23/08/2016
משוב: 01/01/2016
תיאור השירות:
תיקון תריסי שלבים.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ואמין. כשהתקשרנו אליו הוא נתן הערכת מחיר לעבודה ואכן זה מה שהוא דרש. אנחנו מרוצים מאוד מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל א. בני ציון.
אשרור: 24/05/2016
משוב: 24/02/2016
תיאור השירות:
תיקון 13 רשתות.
חוות דעת:
הוא היה מצוין עשה, עבודה יפה והגיע מתי שקבענו. יחסית למה שבררתי בטלפון המחיר שלו היה נראה בסדר. הייתה לו סבלנות ולמרות ששכחתי להגיד לו על כמה רשתות הוא בא עוד פעם ברצון ותיקן. הוא סדר לי על הדרך דברים קטנים שרק בעל מקצוע יודע לעשות ולא גבה על זה תשלום וזה יפה מצדו, זה דברים קטנים שעושים את החיים מאד נוחים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ה. אבן יהודה.
אשרור: 06/08/2015
משוב: 04/06/2015
תיאור השירות:
החלפת סוגרים לתריסים וגלגלת.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אדיב, נעים, הגיע בזמן והגון. כאשר ראה שתימחר את העבודה ביותר, הוא הפחית את המחיר בלי שאני אבקש. המחירים סבירים , בקיצור כמעט מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גולן ש. נתניה.
אשרור: 18/12/2014
משוב: 11/12/2013
תיאור השירות:
תיקון שלושה תריסי גלילה.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע בזמן, היה אדיב, מקצועי, תיקן כל מה שביקשתי וגם מעבר לזה, עשה תיקונים קטנים בלי לחייב. הוא הסביר כל דבר שעשה ונתן עצות להבא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2105 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק