מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מקס
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.76
מחיר 9.64
איכות 9.81
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לירון גרטנבלום, אשדוד.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מיכל התפשטות למערכת סולארית סגורה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הכל היה מעולה! מהיר מאוד, תקשורתי מסביר ונוח. פשוט תענוג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גבי בראום, אשדוד.
אשרור: 28/02/2019
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז ווסט בדוד שמש.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי בראום, אשדוד.
משוב: 14/01/2018
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט לדוד.
חוות דעת:
הוא היה מעולה!! מקצועי והוגן, קבענו זמנים והוא הגיע והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל ט, הוד השרון.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
החלפת קולטי שמש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הכל היה בסדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז לזובסקי, יבנה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של דוד שמש.
חוות דעת:
היה מעולה, נחמד, היה ברור לי שהוא עשה עבודה טובה ולא עשק אותי במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איליה ברודין, ראשון לציון.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
רכישה והחלפה של דוד שמש.
חוות דעת:
מקס היה מעולה, התרשמתי מאוד מהמקצועיות שלו, לא הרגשתי אותו בכלל, הבין בהכל בלי שאצטרך להתערב יותר מידי ועשה עבודה טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירדן ב. תל אביב.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
החלפה של דוד חשמל שהתפוצץ.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, תיקן את הבעיה, אך בהחלפת הדוד היה חיבור לא טוב, הוא הגיע פעם שנייה לחבר צינור, אבל הייתה בו נזילה והיינו כמה ימים בלי מים חמים. לאחר מכן הגיע פעם שלישית להחליף צינור, זה עבד אבל נוצרה נזילה מצינור אחר קרוב שלא קשור לדוד. ולבסוף נאלצנו להביא אינסטלטור שיטפל בבעיה שנוצרה. הוא היה נחמד והמחיר שגבה היה מאוד הוגן בהשוואה לאחרים.
איכות
6
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
7
כללי
גירסאות
הדר ה. ראשון לציון.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
התקנה של קולט.
חוות דעת:
היה מעולה! הקולט התפוצץ והוא התקין עבורנו קולט חדש.
איכות
10
מחיר
1
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סתיו הרצשטרק, באר שבע.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בנוגע לנזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד. הייתה נזילה מהשסתום לחץ בדוד, הוא הסביר לי איך לחבר אליו ניקוז ואיך אני יכול לנסות לפתור את הבעיה בעצמי. מאוד עזר לי והיה מאוד נחמד. עשיתי מה שהוא אמר וזה באמת עזר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי ג. רמת גן.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
ניתוק צינורות המים והחשמל שהיו מחוברים לדוד שמש וחיבורם למערכת הגז ופינוי דוד השמש.
חוות דעת:
מקס בחור אדיב אמין ומקצועי. עשה בנוסף לעבודה הדורשת מקצועיות גם עבודה פיסית קשה והכל באוירה חברית. היתה חוויה טובה עם איש מקצוע שאפשר לסמוך עליו. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 552 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק