מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
תום
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.59
מחיר 9.41
איכות 9.71
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 17 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שרון מגן, ראשון לציון.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
מדהים. צדיק. הוא הגיע ביום שישי בצהריים במיוחד, למרות שהוא היה חולה. פירק סידר, ותיקן גם את החלקים המסובכים שיש שם. הוא לא ויתר עד שהוא וידא שהכל יסתדר טיפ טופ ורק אז יצא. בן אדם זהב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סיגלית שלום, חולון.
משוב: 01/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון לניאגרה מונובלוק.
חוות דעת:
אחלה בן אדם! צדיק אמיתי! הוא התאמץ למצוא את החלק שהיה חסר והוא עזר לי המון. אני מרוצה מהכל, הוא פשוט עשר מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי מחלו, תל אביב.
משוב: 22/12/2018
תיאור השירות:
תיקון של צינור ביוב שהתפוצץ.
חוות דעת:
הוא מעולה, באמת טוב מאוד, עשה עבודה מצוינת, בחור מאוד נחמד, סידר את הבעיה בזריזות, לקח מחיר הגון, בנוסף היה לו את כל הציוד הדרוש וכל הכלים שהוא הזדקק להם, ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל אקטר, רמת גן.
משוב: 24/08/2018
תיאור השירות:
תיקון של מערכת אינסטלציה בבניין.
חוות דעת:
תותח על, כל הזמן עובד איתו, פונה אליו שיש לי צורך, קורא אך ורק לו, אמין, מקצועי והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי איוש, לוד.
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
התקנה של דוד חימום חשמלי.
חוות דעת:
מעולה הוא בסדר גמור, עובדים איתו כבר הרבה שנים והכל תקין ועובד פיקס, ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב מלאך, חולון.
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
התקנה של המחבר בין הנקודתי מים מהקיר לשפופרת של המקלחת.
חוות דעת:
חוות דעת טובה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר ברמן, תל אביב.
משוב: 20/07/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים בצינור מרכזי החלפת צינור מנקז.
חוות דעת:
הוא מצוין. הגיע בזמן עשה עבודה טובה הרבה זמן עבד על זה במחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתי שקד, תל אביב.
משוב: 20/07/2017
תיאור השירות:
הנחת קווי מים וביוב בעסק.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מצוין.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
רפי ח. חולון.
משוב: 21/05/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה משירותים.
חוות דעת:
הוא בחור מעולה, מצוין חבל על הזמן. פתר תקלה של שבועיים שניסינו לתקן לבד, הוא היה מאוד מקצועי תוך עשר דקות סידר את זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה ק. תל אביב.
משוב: 20/07/2017
תיאור השירות:
טיפול בבעיות של סתימה בשירותים וביוב.
חוות דעת:
אני ממליצה עליו מאוד. הוא אדיב וזריז, נותן ישר מענה, מחיר סביר ותמיד היה מגיע זריז.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 17 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק