מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.87
מחיר 9.22
איכות 9.71
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לילך בן ארצי, רמת השרון.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור בחדר המקלחת.
חוות דעת:
יניב עשה עבודה מקצועית ופתר את הבעיה אבל היה מאוד יקר דלעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
עדה רימר, הרצליה.
משוב: 18/05/2020
חוות דעת:
הבחור הכי נהדר, עם הגישה הכי חיובית שאפשר. היתה אי הבנה שפתרנו בצורה הכי חיובית ונחמדה שאפשר. ללא ספק, אזמין אותו לתקלה הבאה וגם אמליץ לבני משפחתי וחברים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדינה ברחנא, הרצליה.
משוב: 14/05/2020
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר שגב, הרצליה.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז ישן בחדש.
חוות דעת:
הגיע ביום שישי בשעה המדוייקת שקבענו עם חיוך רחב ולא גבה תוספת, זיהה את הבעיה ותיקן אותה במהירות. נתן שירות מעולה, לקח מחיר טוב ונתן אחריות. ממולץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד גולשן, רמת השרון.
משוב: 20/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הכל היה על הכיפאק. השירות שלו היה לעילא ולעילא וגם מבחינה מקצועית הוא עשה הכל כמו שצריך, לקח מחיר הוגן לדעתי ועד עכשיו הכל עובד טוב. ממש נהנתי מהשירות שלו והוא באמת בחור חבל על הזמן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפי נחשון, הרצליה.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
החלפה של ברז לכיור במטבח.
חוות דעת:
היה יוצא מין הכלל, הגיע בזמן עשה עבודה סופר מקצועית, היה ענייני מאוד ורציני. שלח לי כמה תמונות של הברזים ושאל אותי איזה מהם אני מעדיפה. על הסיפור לקח שעה מרגע ההתקשרות איתו עד סיום העבודה, הייתי מאוד מרוצה והופעתי מאוד לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר ברייט, הרצליה.
אשרור: 17/12/2019
משוב: 18/10/2019
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית טל, הרצליה.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
שירות מ-ע-ו-ל-ה! הסביר מה הוא עושה ווידא שהכל נעשה לשביעות רצוני. מאוד אדיב. המחיר יקר לטעמי, ל30 דק׳ עבודה של פתיחת סתימה, זה המון.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיוה מעין, הרצליה.
אשרור: 01/11/2019
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה נוזלת.
חוות דעת:
יניב הגיע מידית עם הקריאה עשה עבודה מקצועית, היה אדיב, השאיר את המקום נקי, אמנם המחיר היה מעט גבוה מהנדרש בתיקונים מסוג זה מעבר לזה היה מקצועי ומומלץ.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירית כהן, הרצליה.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
היה מצוין, אני מאוד מרוצה! הגיע תוך חצי שעה מרגע הקריאה ביום שישי בבוקר. עשה תיקון מקצועי ואף תיקן דבר נוסף בשירותים ללא עלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 243 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק