מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבישי
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.63
מחיר 9.25
איכות 9.66
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 79 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ולדימיר י. חיפה.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמלי ישן בחדש, 150 ליטר.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איגור מאק, חיפה.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
החלפת קו מים ראשי בבניין בן 4 קומות כולל החלפת ברזים.
חוות דעת:
היה מצוין, נתן הצעת מחיר מאוד הוגנת לעומת אחרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה ר, חיפה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל 120 ליטרים.
חוות דעת:
אבישי פתר לי המון המון בעיות, הוא ידע לתת ייעוץ עוד לפני שבדק את הדוד ורק על סמך התיאור שלי. הוא סופר זמין ושירותי, עשה עבודה מדהימה, נתן אחריות על הכל והמחיר שלו הוגן ביחס לאחרים. נדיר שאני נופלת על אנשי מקצוע כאלה, מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומן קלוצווג, חיפה.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בדוד שמש.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דורית סולומון, חיפה.
אשרור: 07/04/2019
משוב: 06/02/2019
תיאור השירות:
החלפת פלאנג', ניקוי אבנית.
חוות דעת:
היה מצויין! הגיע במהירות. היה אדיב. עשה עבודה מקצועית. עבד נקי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יריב מ. חיפה.
אשרור: 07/04/2019
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד.
חוות דעת:
היה אחלה. הסביר כל דבר בסבלנות. תיקן קצר של הדוד שהתברר כבעיה של הפלאנג׳ שהוחלף לחדש במקום. עבד נקי ובמקצועיות. נתן מחיר הוגן לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל גוטמן, חיפה.
אשרור: 26/03/2019
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור נחושת בין דוד שמש לקולט.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מגיע לאבישי ציון עשר. הוא מקצועי, איש רציני, יודע מה הוא עושה ולא מבלף. הדוד שמש לא חימם והוא אמר שכנראה צריך להחליף פלאנג'. הוא עלה לגג וגילה שבגלל שהיו רוחות חזקות הקולט התנתק מהדוד אז הוא ירד מהגג ואמר לי שהוא רק יחבר את הקולט ושזו כנראה הבעיה. זה מה שעשה ואמר שאם תהיה בעיה הוא באזור ושאתקשר שוב. הוא לא בא ואמר שצריך להחליף גם את הפלאנג' ועוד חלקים כמו שיכל לעשות ועבד בצורה מקצועית, נכונה ולא שקרית. הוא לא עובד על אנשים, עשה מה שצריך והראה לי את החוט שהחליף וגם חיזק וחיבר את הקולט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס פלג, חיפה.
אשרור: 21/03/2019
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל 120 ליטר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות מצוין. אבישי הגיע בזמן ועשה עבודה טובה ונקייה. הוא מקצועי, אדיב וחביב.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן שטרנברג, חיפה.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה וחידוש הברגה בדוד.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, הוא היה זמין, נחמד והצליח לטפל בבעיה, אבל נראה לי שהמחיר היה קצת גבוהה.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אריאל פישל, חיפה.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
הברזה מהחלפה של דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה צריך להגיע לבית של חמי, קבענו תאריך ושעה מדויקים, הם חיכו לו בבית אבל הוא פשוט לא הגיע. לא יצרנו איתו קשר שוב.
זמנים
0
יחס
4
4
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 79 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק