מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שחר
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.48
זמנים 9.50
מחיר 9.50
איכות 9.55
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 22 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יועז לזרוביץ, קרית ביאליק.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור של חברת ווירלפול שכלל החלפת גוף חימום תחתון.
חוות דעת:
השרות היה בסדר גמור, אם אני אצטרך שוב אני אקרא לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבי קדין, קרית מוצקין.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
החלפת פחמים במנוע של מכונת כביסה.
חוות דעת:
נתן לי שירות מצוין! הגיע יום אחרי שקבענו ועשה עבודה כמו שצריך. גם המחיר שלקח היה ממש בסדר גמור. אני מרוצה מאוד, הכל היה פיקס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי בן לולו, נשר.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הכל מעולה, אין יותר טוב ממנו! דיברתי איתו בלילה וכבר בבוקר למחרת הגיע בשעה שקבענו. אני לא נעזר בביטוח של המזגן אלא רק בשירות של שחר, הוא כל כך מקצועי, אדיב, הוגן, ממש בחור לעניין והמחיר נורמליים. אני נעזרתי בו כבר הרבה פעמים, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוריס נ. קרית ביאליק.
משוב: 26/01/2017
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא נתן לי יעוץ בטלפון, לפרק חלק במקרר, לתת לו להפשיר ולהחזיר חזרה. אמר שבמידה וזה לא יעזור יגיע ויחליף את החלק, אבל זה פתר את הבעיה!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנן יעקובוביץ, אילון.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
שחר היה מעולה, מקצועי, זמין והגיע מהר. אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה ליברמן, חיפה.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת ליבהר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, זאת הייתה תקלה שהיה בסך הכל צריך להכניס ולהוציא מהחשמל, הוא גבה רק עלות ביקור ולא ניפח את זה לבעיות אחרות, הוא יכל להגיד שמדובר בבעיה אחרת ולא היינו יודעים. הוא היה מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מלכה שקד, חדרה.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר במכונת כביסה של חברת סימנס וניסיון תיקון מקרר.
חוות דעת:
שחר היה בסדר, הודיע שיאחר והגיע בזמן שאמר, הצליח לטפל במכונת כביסה אבל במקרר הוא לא הצליח לטפל.
איכות
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
צילה ציון, חיפה.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת הובר שכלל החלפת גוף חימום ובולמי זעזועים ותיקון מקרר של חברת Sharp שכלל החלפת נורה.
חוות דעת:
שרות מעולה, הוא סבלני, ענייני ומקצועי, הוא אדיב נורא, מילה זה מילה ושעה זה שעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהובה אולריך, עכו.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, עומד במילה שלו ועושה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית זיו, גשר הזיו.
משוב: 16/03/2017
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. הגיע בזמן ועשה את מה שצריך. עמד במה שאמר.
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 22 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק