שירות טוב מאד, הגיע בזמן וביצע את העבודה כפי שסוכם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליטל ע. הוד השרון.
משוב: 20/04/2025
תיאור השירות:
הובלה של ריהוט גן ספה, כורסאות ושולחן.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רון קישוני, יהוד.
משוב: 25/02/2025
תיאור השירות:
הובלת פריטים ו-2 ארונות כולל פירוק והרכבה.
חוות דעת:
שי הוא ראשית אדם נעים הליכות, אדיב ומקצועי ביותר. כל התהליך התבצע ביעילות ומהירות. שירות פשוט מושלם! תודה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מתן ג. הוד השרון.
משוב: 30/01/2025
תיאור השירות:
הובלת 10 פריטים יחסית גדולים כמו שולחנות, מיטה ופינות עבודה.
חוות דעת:
היה מעולה! מהרגע שהשארתי לו פרטים עד סיום ההובלה שי דאג להכל. מההתחלה היה מאוד נוח וקל! כל מה שהבטיחו לי קיבלתי ויותר מזה, שי היה מאוד מדוייק, זמין וקל לתקשורת. ממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוריה ריף, יהוד.
משוב: 13/01/2025
תיאור השירות:
הובלת מספר פריטים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1061 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות קטנות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שי התחיל את דרכו בעולם ההובלות מיד כשהשתחרר מהצבא. הוא חיפש עבודה זמנית, מצא אותה בהובלות, והתאהב. "זה ממכר. וזה לא שלא ניסיתי דברים אחרים, ניסיתי, אבל בכל פעם חזרתי להובלות. אני פשוט אוהב את זה."
הוא נשוי ואב לשתי בנות, וכשהוא לא מוביל דירות הוא אוהב להתעסק בספורט – כדורסל, כדורגל וכל מה שאפשר. עם זאת, הוא מעיד על עצמו שהוא אדם של בית.
"מה שאני אוהב בעבודה זה שאני מכיר אנשים חדשים כל יום, רואה מקומות, כל יום הוא סיפור בפני עצמו. יש לקוח שזכור לי במיוחד: עשינו לו הובלה לדירה - קומה שמונה בלי מעלית. הוא התקשר אליי אחר כך ואמר לי: "בחיים לא ראיתי עובדים כל כך טובים, עשו הכל בשקט, לא התלוננו, מעכשיו אתם המובילים שלי ולא מעניין אותי מה המחיר". כמעט ירדו לי דמעות בטלפון. בשביל דברים כאלה שווה לעבוד בהובלות, בשביל לקוחות כאלה."
שי עוסק כבר מעל 15 שנה בתחום ההובלות, ומנהל ביד רמה את העסק, שמתמחה בהובלות קטנות ובינוניות.
"אני חושב שמה שמייחד אותנו בעבודה זה השירות מול הלקוח, מבחינת יחסי האנוש", מספר שי. "אנחנו תמיד מגיעים לכל מקום עם חיוך ותמיד נחמדים."
תחומי ההתמחות:
:: הובלת רהיטים
:: הובלת דירות קטנות
:: שירותי אריזה
:: שירותי אחסון
:: אספקת חומרי אריזה
אם הוא לא היה בתחום ההובלות, הוא היה כנראה וטרינר – בגלל האהבה הגדולה לכלבים. בינתיים זה עוד בגדר חלום. והשאיפות לעתיד? "להגדיל את העסק ולגדול יחד איתו. שהטלפון לא יפסיק לצלצל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.