מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עומר
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.70
מחיר 9.73
איכות 9.79
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חן ג. פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 20/02/2018
משוב: 09/11/2017
תיאור השירות:
החלפת רצועות לתריסים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שירלי ארצי, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 26/10/2017
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס חשמלי.
חוות דעת:
התקשרתי לעומר והוא נשמע לי מקצועי ואמין. אכן הגיע בחור נחמד מאוד. עשה את העבודה במקצועיות ובזריזות והכי חשוב תיקן את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאלה סולומון, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 22/10/2017
תיאור השירות:
החלפת רצועה ב-2 תריסי גלילה.
חוות דעת:
הוא היה סבבה. בא בזמן, עבד ביעילות, עשה מה שצריך והיה נחמד. המחיר היה נראה לי בסדר. היה לו חשוב להגיע באותו יום למרות שזה לא היה עניין של חיים ומוות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני ריטר, חיפה.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר קינן, חיפה.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס חשמלי ותיקון חלון ממ"ד שלא נסגר.
חוות דעת:
קודם כל הוא חבל על הזמן. קבע איתי שעה והגיע בשעה בול, ראה מה צריך לעשות, הסביר לי, אמר בדיוק כמה זמן זה ייקח וכמה זה יעלה ובזה נגמר הסיפור. על התיקון של החלון הוא בכלל לא גבה תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארתור ק. חיפה.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס גלילה חשמלי, כולל החלפת שלבים שבורים ורצועות.
חוות דעת:
עומר היה מעולה! התריס נסגר על מטאטא וזה גרם לשבר של 2 שלבים ושל הרצועות שמתחברות לגלילה מה שגרם לכך שהתריס הפסיק להפתח ולהסגר. כבר בשיחת הטלפון איתו היה ברור שמדובר באדם יסודי ומקצוען אמיתי. היה לו חשוב להבין מה בדיוק קרה ושאל שאלות מנחות כדי להבין כמה שיותר טוב מה עלולות להיות התקלות האפשריות. ואכן הוא עלה על התקלות עוד בטלפון. הוא נתן הצעת מחיר במידה ואכן התקלה זה מה שהוא חשב, וזה גם מה ששילמנו לו בסוף. התקשורת איתו הייתה מצויינת, דאג מראש להזהיר שעלול לאחר לזמן שנקבע בגלל שהייתה לו עבודה קודמת רחוקה מאיתנו שלא ברור כמה תיקח ולמרות זאת הגיע בדיוק בזמן שקבענו. היה מאד נחמד, כשהגיע עבד בצורה מאד מקצועית, ויסודית, החליף את השלבים השבורים ב2 ספייר שבמקרה היו בתוך קופסת הגלילה, והחליף את הרצועות השבורות. תענוג! ממליץ בחום על עומר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך ס. חיפה.
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
תיקון רצועות בתריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב מאוד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ענת לוי פישר, חיפה.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועות תריס.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה. הוא היה מאוד נחמד, אדיב ומסביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים רוב, קרית אתא.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה, תיקון דלת הזזה גדולה למרפסת כולל החלפת גלגלים ותיקון תריס שלבים כולל החלפת גלגלים.
חוות דעת:
ממש בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
Igor Boev, חיפה.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס חשמלי חיצוני באמצעות סנפלינג.
חוות דעת:
בחור מעולה! הוא היה ממש טוב, עשה עבודה מעולה, הגיע בזמן והיה מאוד שירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 233 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק