מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עומר
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.78
מחיר 9.75
איכות 9.67
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לימור כהן, הרצליה.
משוב: 14/05/2018
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
שירות מעולה. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רוני שכטר, קרית טבעון.
משוב: 13/09/2019
חוות דעת:
מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו פוקס, תל אביב.
אשרור: 19/08/2019
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
תיקון של 4 תריסי גלילה.
חוות דעת:
שירות מאוד מקצועי, הוא עמד בזמנים ועשה עבודה מעולה (בשל הדחיפות עבד עם שותף לתוך הלילה.) הוא בחור נחמד וחביב, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל מישנה, חיפה.
אשרור: 09/08/2019
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
החלפת תריס גלילה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. דיברתי איתו, הוא הגיע למדוד את החלון ואת התריס, נתן הערכת זמנים מתי יהיה מוכן ונתן מחיר סביר. בסופו של דבר הקדים והכל היה מוכן הרבה לפני מה שאמר. בא, התקין תיק תק ואפילו עזר לנו לפנות את התריסים הישנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמדר אילתי, שדה יעקב.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי בסלון.
חוות דעת:
עומר היה מקצועי ונחמד ביותר! הגיע בזמן שקבענו, עבד בשלווה, הציע כמה פתרונות ואחרי שהחלטנו מה הכי נכון לעשות ביצע את העבודה בצורה מקצועית ואיכותית.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ידידה טורקניץ, תל אביב.
אשרור: 14/07/2019
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, סבבה לגמרי, עשה עבודה כמו שצריך, הגיע בזמן והיה קודם גם נעים בטלפון, לקח מחיר הוגן כפי שסוכם מראש ואדם ישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיאן ליבוביץ, חיפה.
אשרור: 06/07/2019
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
תיקון רצועות בתריס חשמלי ובתריס גלילה.
חוות דעת:
היה מעולה! נתן שירות ברמה מאוד גבוהה! כבר מההתחלה כשדיברתי איתו בטלפון והסברתי לו את הבעיה היה אמין ונעים, המחיר שלקח היה הוגן, עשה את העבודה במקצועיות ולחלוטין הייתי נעזרת בו שוב פעם! ממליצה בחום :) כיף שיש אנשי מקצוע כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה ב. יהוד.
אשרור: 22/06/2019
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
תיקון רצועת תריס שהייתה רופפת.
חוות דעת:
התיקון בוצע בצורה טובה. הוא היה אדם נחמד מאוד עם שירות טוב מאוד. אך חשבנו שזה ייקח חצי שעה ובסוף העבודה התארכה. חוץ מכך המחיר היה הוגן לדעתי ויחס אישי מאוד טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ורד גורביץ, קרית ים.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
התקנת פס אלומיניום, תיקון תריס חשמלי והחלפת רצועות בתריס גלילה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנו! עומר מאוד מקצועי, עשה עבודה מאוד יפה ולא לקח יקר במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג׳ון פינברג, קרית טבעון.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי כולל החלפת מנוע.
חוות דעת:
עומר היה מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 215 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק