מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמואל
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.81
מחיר 9.33
איכות 9.76
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טלי גק, תל אביב.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
תיקון טוחן אשפה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הזמנים שלו אחלה, הגיע באותו יום, היה ישר, תיקן ולקח מחיר הוגן מאוד. התרשמתי לטובה והוא היה מאוד אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפריים נ. תל אביב.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
תיקון ברז וניאגרה.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל סמו, תל אביב.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
בדיקה וייעוץ בנוגע לרטיבות בקיר.
חוות דעת:
שמואל היה עשר. היה מאוד ישר איתי ואמר שלא כדאי בינתיים להוריד את הקיר ושכדאי להמתין עוד חודש חודשיים עם הרטיבות. לא לקח מחיר על הבדיקה למרות שהגיע, אחלה בן אדם, מפרגן לו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון ווייצמן, תל אביב.
אשרור: 21/01/2020
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז מטבח.
חוות דעת:
הגיע תוך שעה ועשה עבודה נפלאה. היה ברז מאחורי המקרר שנזל וזה הציף את כל המטבח, שמואל עשה את העבודה תוך חצי שעה. אני מאוד מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דב דרימלר, תל אביב.
אשרור: 21/01/2020
משוב: 03/10/2019
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים לוי, תל אביב.
משוב: 13/01/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫שחר אלוני, תל אביב.
אשרור: 27/12/2019
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
ביקור בנוגע לרטיבות בקיר.
חוות דעת:
הוא הגיע, אבל בסוף החלטתי לא לבצע עבודה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עזרא ש. תל אביב.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח והחלפת סיפון.
חוות דעת:
הגיע בזמן כפי שהובטח ועשה העבודה ביעילות רבה. הסיפון ניזוק כתוצאה מטיפול לא נכון שלי. הכנסתי כמות רבה של סודה קאוסטית מבלי לדלל אותה במים כפי שצריך, כך שבמקום לפתוח את הסתימה היא התגבשה לחומר קשה מבטון, מה שחייב להחליף את הסיפון. הגיע למחרת למחרת בבוקר והתקין סיפון חדש.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן מליאנו, תל אביב.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
חיבור למדיח כלים.
חוות דעת:
התרשמתי ממנו לטובה! הוא אחלה בעל מקצוע, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. המחיר היה קצת יקר אבל סך הכל הוא היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי שורץ, תל אביב.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בחצר הבניין.
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 494 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק