מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רותם
ציון כללי:
9.49
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.81
מחיר 9.13
איכות 9.67
דירוג כללי 9.49
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חיים כהן, הרצליה.
משוב: 22/06/2020
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון של גוף חימום שנשרף בדוד שמש בעקבות כמות גדולה של אבנית במים והתקנת מסנן בכניסה לבית.
חוות דעת:
רותם היה בסדר גמור, כבר פעם שנייה שאני נעזר בשירותים שלו והוא היה בסדר גמור. בגלל שהתקלה הזו קרתה כבר פעם שנייה, הפעם הם לקחו מחיר רק על התקנת מסנן בכניסה לבית ולא על החלק בדוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
תמי אוקמיאן, הרצליה.
משוב: 16/06/2020
תיאור השירות:
החלפת קולט שמש.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי חדד, הרצליה.
אשרור: 11/06/2020
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, קודם כל הוא הגיע בזמן שקבענו, העבודה שלו הייתה מאוד נקייה ומסודרת, הוא גמר להחליף, הוריד את הדוד הישן וניקה הכול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
גיל לביא, הרצליה.
משוב: 09/06/2020
תיאור השירות:
ניקוי דוד שמש ותיקון דוד חשמלי.
חוות דעת:
בסך הכל היה בסדר ומקצועי. "אי הבנה" בלוחות הזמנים ולכן השעה שנקבעה זזה פעמיים. לגמרי המחיר - זרק מחיר בשמיים והיה צריך להתמקח. לא משאיר טעם טוב.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
יאיר א. רמת השרון.
אשרור: 11/05/2020
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש, החלפת גוף חימום, ניקוי אבנית.
חוות דעת:
שירות מצוין, הגיע מהר כפי שהבטיח, אדיב, יעיל ומאד מקצועי. המחיר שביקש נראה לי סביר מאד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן ג. רמת השרון.
אשרור: 26/04/2020
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
היה מצוין! קבענו זמן ואמרתי לו שאם יוכל להקדים אני אשמח והוא הקדים, טיפל בבעיה בסופר מהירות ומקצועיות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפה ברודו, הרצליה.
אשרור: 30/03/2020
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה עשר! בן אדם מקסים. ההתנהלות שלו הייתה מאה אחוז, הוא היה שירותי, הגיע בזמן, אפילו הקדים, נתן מחיר הוגן והכל היה מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז קפנר, הרצליה.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של חברת אידאל, 150 ליטר.
חוות דעת:
שירות מצוין, בעל מקצוע עשר, בא בזמן וישר התחיל לעבוד, ניסה לתקן את הדוד הקיים אבל כשראה אין אפשרות לתקן החליף את הדוד. הסביר לנו הכל, הורידו את הדוד הישן בצורה מקצועית ובלי נזרקים, חיכו לראות השכל עובד כמו שצריך והלך. כל הכבוד על השירות ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים כהן, הרצליה.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה! אדיב, שירותי ומקצועי. התקין לי דוד ואחרי כמה חודשים הייתה לי תקלה והוא הגיע לתקן ללא תשלום נוסף ואני ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון שרגאי, רמת השרון.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ופלאנג בדוד חשמל של חברת כרומגן.
חוות דעת:
היה בסדר, קונקרטי, מקצועי, ידע מה צריך לעשות, הגיע בזמן, עבד מסודר ומאורגן, המחיר סביר לדעתי, ביצע את העבודה והדוד עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 119 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק