מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נדב
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.86
מחיר 9.57
איכות 9.68
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שי א. תל אביב.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איריס אביטל, תל אביב.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא מעולה, שירות נהדר ומדהים. איש מקסים ומקצועי. הבין מיד מה הבעיה, רואים שהוא מנוסה וגם גבה מחיר הוגן ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ק. תל אביב.
אשרור: 19/03/2019
משוב: 16/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר אדיב, תל אביב.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימת באסלה.
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור שלו, תל אביב.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז בכיור ופתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
נדב היה מקסים, אדיב ומקצועי. כשלא הצליח לפתור את הבעיה הנקודתית ירד לבדוק את מערכת הבניין כולו ועזר לפתור אותה כדי לסדר את הסתימה אצלנו בדירה. היה נעים לשוחח איתו והוא עזר גם לסדר דברים נוספים בבית ללא חיוב נוסף - ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סנדרה סגל, תל אביב.
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לפתיחת סתימה.
חוות דעת:
אדם מאוד שירותי וחביב, הוא חסך לי הרבה זמן ועזר לי לפתור את הבעיה דרך הטלפון.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בילי שטראוס סלומון, תל אביב.
אשרור: 16/01/2019
משוב: 10/12/2018
תיאור השירות:
החלפת סיפון ופתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
הוא נחמד ואדיב, הגיע אליי מהר ופתר את הבעיה. חשוב היה לו להשאיר את המקום נקי והתחשב בסביבה האסטטית בה עבד. הייתי בהחלט מרוצה.
איכות
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלעד כהן, תל אביב.
משוב: 16/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מחוץ לבניין בביוב המרכזי.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מעולה. הוא היה מקצועי, מהיר, אמין ואני ממליץ.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי פ. תל אביב.
משוב: 19/12/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! קודם כל הוא הגיע מהר מאוד, פתח את הסתימה בצ'יק ברגע אחד. הוא גבה את המחיר הכי נמוך שהיה אפשר. מקצוען, יעיל, הסביר בדיוק מה הוא עושה, הכל ברוח טובה, בנחמדות ובצניעות. בעקבות השחרור של הסתימה נוצרה בעיית ריח ביוב, התקשרתי אליו שוב והוא הגיע ופתר גם את הבעיה הזאת ללא עלות נוספת ובמהירות. היה פשוט תענוג לעבוד אתו, הוא אדם נחמד, ישר, הגון ונעים - פשוט בעל מקצוע למופת. ברור שאם נצטרך שוב אינסטלטור נתקשר ישר אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד דויטש, תל אביב.
משוב: 19/12/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח ושחרור לחץ מהאמבטיה.
חוות דעת:
הכי טוב שיש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 260 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק