מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלכס
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.93
מחיר 9.82
איכות 9.92
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלינור טייב, חולון.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במקרר.
חוות דעת:
היה מקצועי, אדיב, מאוד נחמד ופתוח. הוא הסביר בדיוק מה הוא בודק ומה צריך לעשות ונתן הצעת מחיר לגבי תיקון התקלה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סופיה משה, בת ים.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת AEG.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. נתן שירות מעולה, מאוד אדיב והצליח לפתור את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי סלבינסקי, בת ים.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במייבש כביסה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! 100\100! הזמינות, האדיבות, המקצועיות- הוא הסביר בדיוק מה הוא מתקן והוא סבלני מאוד. ממש חבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד תגאייה, חולון.
משוב: 09/09/2019
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה לובוכינסקי, חולון.
אשרור: 03/09/2019
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה אלקטרה.
חוות דעת:
היה מקצועי, עמד בזמנים, היה אדיב והסביר כל דבר. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לוסיין סולומון, בת ים.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת SHARP.
חוות דעת:
אלכס היה ממש על הכיפאק ומאוד מקצועי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן מ. בת ים.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מדהים! איש מקצוען, אמין, והגון. הסביר לי באופן מפורט היכן התקלה. הראה לי אותה. הציע פתרונות לבחירתי. פתר את הבעיה שטכנאים אחרים לא פתרו. וגם מחיר הגון. ממליץ על הבחור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן גרינברג, בת ים.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה מרוצה. הוא מאוד מקצועי, הוא אמין, והשירות ברמה מאוד גבוהה. הוא התקשר לפני שהגיע ואני בהחלט איעזר בו בהמשך. הוא אבחן מהר את הבעיה ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל שבליאקוב, בת ים.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום למקרר סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה טוב, היה בסדר גמור. הוא הגיע באותו יום שהתקשרתי אליו, בדק את התקלה, הסביר לי מה היה ותיקן אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליהו טל, חולון.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס פיקוד במקרר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
בחור על הכיפאק, עשה עבודה חבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 395 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק