מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.93
מחיר 9.67
איכות 9.92
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שוש עמרם, תל אביב.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
עבודות ותיקוני חשמל.
חוות דעת:
חיים היה משהו משהו! אין לי אפילו מילים לתאר, הוא מיוחד ויחיד במינו. הוא בחור מקסים ועדין, ממש נכס שלא יאומן. הוא יצא צדיק ואני נרגשת שאני צריכה לדרג בחור שכמותו, אם היה דירוג 20 ויותר אז בהחלט מגיע לו. הוא ניגש ישר לעבודה כמו בעל מקצוע מדופלם, היה צריך ללכת לקנות חלקים אז נסע וחזר והשלים את עבודתו בצורה מושלמת. כן ירבו כמוהו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
תמר קורן, תל אביב.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בלוח חשמל.
חוות דעת:
השירות היה מצוין ומהיר מאוד, הגיע באותו יום שדיברנו. היה מקצועי, הכל היה ממש מהר, הוא אמר לי מראש מה הוא הולך לעשות וכמה זה יעלה והכל היה סופר ברור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר פ. תל אביב.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
תיקון שקע גביס בדוד שמש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה גימלשטיין, תל אביב.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 02/01/2019
תיאור השירות:
התקנת מנורה בבית.
חוות דעת:
היה מקסים מהיר ומקצועי, היה סבבה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסתר רסולי, תל אביב.
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
החלפת שקעים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשה עבודה טובה והייתי מאוד מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו ב. תל אביב.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע ופחת בדירה.
חוות דעת:
חיים היה מעולה! מאוד נחמד, חביב, אחלה מחיר לדעתי, מקצועי והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי קלינובסקי, תל אביב.
אשרור: 24/11/2019
משוב: 14/03/2019
תיאור השירות:
החלפת ספוטים, החלפת מנורה במרפסת ובדיקת תקינות צריכת חשמל של מכשירים שונים בבית.
חוות דעת:
היה מקסים ועשה עבודה מצוינת. בחור נעים הליכות, הגון וישר. עבד מצוין והכל היה טוב, יש לי רק המלצה טובה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליטל בית יוסף, תל אביב.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נקודת חשמל שנשרפה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מעולה! אני מאוד מרוצה, הוא היה נחמד, הגיע תוך שעה, אדיב, פתר את הבעיה במהירות והיה שירותי. אני ממליצה עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שון שנגרטיין, תל אביב.
אשרור: 10/11/2019
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע.
חוות דעת:
הוא מעולה, מקסים, מאוד נחמד, שירות מעולה, נתן מחיר טוב, היה מקצועי ונראה היה שיודע את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל בכר, תל אביב.
אשרור: 23/10/2019
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח החשמל וקצר חשמלי שהיה בבית.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא היה מקצועי, נחמד, אדיב ושרותי. כבר פעם שניה שאני מתקשרת אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 557 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק