מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.90
מחיר 9.58
איכות 9.90
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שקמה קליין, תל אביב.
אשרור: 20/06/2019
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' וגוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי. הגיע באותו יום, זה היה יום שישי. הוא תיאם בעצמו מול הדייר. עשה את העבודה מהר והסביר לי מה הוא עשה. הבעיה הסתדרה והוא לקח מחיר הוגן עבור העבודה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסי ש. תל אביב.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מתג הפעלה של דוד חשמל.
חוות דעת:
שירות מצוין! הוא הגיע בזמן, עשה עבודה מקצועית והצליח לטפל בבעיה. הוא היה ממש מצוין :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם ר. תל אביב.
אשרור: 14/06/2019
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מאווררי תקרה.
חוות דעת:
היה מעולה מכל הבחינות! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה שירי, תל אביב.
אשרור: 14/06/2019
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת חשמל בבית.
חוות דעת:
הוא הגיע ובדק את החשמל בבית ולבסוף לא היה צריך תיקון. הוא מאוד נחמד, הסביר והיה סבלני. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת ק. תל אביב.
אשרור: 11/06/2019
משוב: 13/08/2018
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה ותיקון שקע.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן פלנציאנו, תל אביב.
אשרור: 07/06/2019
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בבית.
חוות דעת:
מעולה! הוא היה אמין, הוגן, נחמד, פתר את הבעיה במהירות ופשוט היה מאוד מוצלח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף בן-דוד, תל אביב.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון קצר במנורת לד.
חוות דעת:
הוא מאוד עזר לי בטלפון. צלצלתי אליו כי מנורת לד קיצרה לי את כל הבית. הוא הציע לי קודם עזרה בטלפון כי לא יכל להגיע ואמר שאם זה לא יעזור אז נקבע עבודה. הסביר לי בדיוק מה לחפש ומה לבדוק. כיוון אותי ובאמת הצלחתי לפתור את הבעיה בעזרתו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ר. תל אביב.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
תיקון של קצר.
חוות דעת:
זה היה עבוד הדיירים שלי ואני יודע שהתיקון הצליח.
מחיר
7
8
כללי
גירסאות
דבורה זילברשטיין, תל אביב.
אשרור: 27/05/2019
משוב: 15/06/2018
תיאור השירות:
עבודות חשמל שכללו פיצול יחידת חשמל ביתית וחיצונית והחלפת זרם פחת.
חוות דעת:
הם פשוט צדיקים. דיברתי עם חיים בשישי, היה לי קצר והייתי בלי חשמל, הוא לא היה באזור ושלח את אח שלו במיוחד בשישי בערב כדי שלא אהיה בלי חשמל. הוא עשה את העבודה ולא הסכים לגבות עלות כי הם אנשים מאמינים. החלטתי להזמין אותם גם ביום ראשון שלאחר מכן לעבודה יותר גדולה והם הגיעו שניהם, עבדו קשה ועשו עבודה מעולה. לאחר שהלכו, גיליתי שאחד המפסקים דרש טיפול נוסף אבל לא רציתי להטריח אותם שוב אז קראתי לחשמלאי הקבוע שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנסטסיה מירושניק, תל אביב.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי ומתג.
חוות דעת:
היה מדהים!! הוא בחור ממש נחמד ובאמת עושה עבודה מקצועית וגם מסביר הכל אחד לאחד. הייתי מאוד מרוצה והכל עשר, עשר, עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 500 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק