מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בנג'י
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.91
מחיר 9.73
איכות 9.75
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 36 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מתי טיטלבאום, רמת גן.
משוב: 27/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת ג'נרל אלקטריק שכלל החלפת מאוורר.
חוות דעת:
הוא נתן כבר מחיר בטלפון, הגיע למקום וגילה שלא הבין אותי ומדובר בחלק אחר יותר יקר ולמרות זאת הוא גבה את את הסכום שנתן בטלפון. אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
הראל כהן, גבעתיים.
אשרור: 17/05/2020
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
תיקון בעיית חשמלית במקרר חברת LG.
חוות דעת:
בנג'י היה מקצועי והוגן. בבעיה מעט מורכבת התייעץ טלפונית עם חבר ומבחינתי זאת דווקא נקודה לזכותו, היה קשה לדעת אם הבעיה לא תחזור על עצמה ובהתאם לכך ביקש שאשלם לו בעתיד לאחר שנראה אם התקלה תוקנה, הוא השקיע ונתן שירות איכותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן איסוביץ, רמת גן.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
ניסיון תיקון מדיח כלים של חברת באוקנכט.
חוות דעת:
בנגי היה בסדר גמור, ניסה לתקן לי את המדיח, היה אצלי זמן מסוים ולא לקח כסף גם לא על הביקור, הוא היה אדיב, הוגן וממש טוב.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון לביא, בני ברק.
משוב: 27/04/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במכונת כביסה.
חוות דעת:
היה 10 בהכל. הגיע בזמן ביצע את העבודה מהר ומדויק ולא חיפש לקחת כסף אקסטרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה רוטמן, רמת גן.
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק,כמו תמיד . נעים, חברותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמנון וינגרון, רמת גן.
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
החלפת כפתור הפעלה במדיח כלים של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
הוא היה עשר פלוס מכל הבחינות! מקצועי, סבלני, הגיע בזמן שקבענו, לא היה לו את החלק המתאים, אז נסע להביא אותו, חזר אחרי שעה, מאד השתדל לתקן את התקלה ונתן לנו טיפים לגבי מוצרי חשמל בבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי בן סימון, רמת גן.
משוב: 17/03/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפיק ק. רמת גן.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע והחלפת כיוון הידיות במקרר.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא היה חביב, נעים הליכות, מקצועי מאוד, סבלני, הוא עבד יפה בעבודה לא פשוטה והשקיע בה הרבה שעות, המחיר סביר ואני מרוצה. אני בטוח אמליץ עליו ואיעזר בו שוב במקרה הצורך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן ישראלסקי, גבעתיים.
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, מצוין! הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה והיה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחמה א, רמת גן.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח שכלל החלפת רכיב.
חוות דעת:
הוא מקסים ויש לו דיאגנוזה מעולה. עובד יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 36 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק