מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רפאל
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.68
מחיר 9.50
איכות 9.58
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 38 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אלעד רובין, רמת גן.
אשרור: 15/08/2019
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש על גג רעפים ישנים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור והשירות מצוין! יום לפני ערב חג הגיע תוך שעתיים ולקח מחיר מעולה. נתן שירות מעולה, ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
משה ידגר, גני תקווה.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
רכישה והחלפת קולט שמש.
חוות דעת:
רפאל היה טוב מאוד, לא הייתי נוכח בעת העבודה אך הוא הגיע בזמן והתוצאה טובה!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עידו אייזן, רעננה.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבה בקולטנים חשמלים.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, אדיב, עמד בזמנים, עשה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דניאל פיניס, לוד.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מחבר בדוד משולב.
חוות דעת:
רפאל היה בסדר גמור, הגיע מהר ועשה עבודה טובה, עכשיו הכל פיקס!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שי אניז'ר, בת ים.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בדוד שמש.
חוות דעת:
רפאל היה פשוט וואו, אין דברים כאלה! הוא מקצועי מאוד, אמין וישר עלה על התקלה. המחיר היה טוב והוא היה ממש סימפטי! הגיע במיוחד ודי מרחוק, אני מרוצה (:
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נופיה קאופמן , בית דגן.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת בדוד שמש.
חוות דעת:
רפאל היה ממש בסדר גמור והכל היה אחלה. אני מרוצה ממנו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נלי דיינים, רמת גן.
אשרור: 28/06/2019
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
כשהגיע בפעם הראשונה לא אבחן את התקלה נכון והחליף לנו את הדוד. אחרי בדיקה התברר לנו שהנזילה שהייתה באזור הדוד הגיעה בכלל מהקיר וכל העניין נעשה סתם. יאמר לזכותו שהוא החזיר את הדוד הישן שלנו כשסיפרנו לו על הטעות ולא חייב אותנו על הדוד החדש אלא רק על התיקון.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
עידן שמעון, הוד השרון.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד חשמל.
חוות דעת:
רפאל היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן, נחמד, מקצועי, מגיע לו עשר בכל הפרמטרים ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב בורקוביץ, חולון.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור של דוד שמש.
חוות דעת:
השירות היה טוב! הוא הגיע בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך. היה בסדר גמור, לקח סכום בהחלט סביר לדעתי. אני בהחלט מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל צברי, נתניה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 38 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק