מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלחנן
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.80
מחיר 9.14
איכות 9.66
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלכסיי ס. פתח תקווה.
משוב: 28/03/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה נפלא ומעולה! בן אדם אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ניצן גורדון, פתח תקווה.
משוב: 08/03/2019
תיאור השירות:
ביצוע מספר עבודות אינסטלציה שכללו פתיחת סתימה, חיזוק צינורות ופתירת נזילה בסיפון בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, הסביר את כל התקלות והתיקונים. המחיר יצא מעט יקר לטעמי אך אני מרוצה מהעבודה. הוא היה נעים ועבד מהר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלי ל. פתח תקווה.
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
פירוק והרכבה של קרמיקה בחדר אמבטיה, פירוק והרכבה של שירותים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצויין, עשה עבודה מקצועית במחיר הוגן, הגיע בזמן, הסביר הכל מראש בסבלנות, ניקה אחריו הכל, ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן אלון, פתח תקווה.
אשרור: 05/06/2018
משוב: 02/04/2018
תיאור השירות:
התקנת ברז וסיפון.
חוות דעת:
היה מצוין! שירות מעולה, יחס מעולה ומחיר זול. מודה לו על השירות וממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם מ, פתח תקווה.
משוב: 17/04/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
בגדול הוא אחלה, המחיר היה גבוה אבל הוא היה מקצועי נחמד והגיע בזמן.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ארי סרור, גבעת שמואל.
משוב: 02/02/2018
חוות דעת:
ממש בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דנה ב. פתח תקווה.
משוב: 28/08/2017
תיאור השירות:
הוצאת שורשים שחסמו את הביוב וגרמו להצפה.
חוות דעת:
גיליתי שיש לי הצפה באמצע הלילה ושלחתי מיד הודעות למס' בעלי מקצוע באתר. אלחנן ענה לי מהר והגיע אלי בשעה מאוחרת מאוד. הוא עבד במשך שעה ותיקן את מה שהיה צריך לתקן. הוא היה מאוד שירותי. גבה ממני מחיר הוגן. הרגשתי שהוא היה מאוד מקצועי והוגן איתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס לינצקי, פתח תקווה.
משוב: 09/08/2017
תיאור השירות:
תיקוני קרמיקה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני לביא, גבעת שמואל.
אשרור: 16/05/2017
משוב: 16/03/2017
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה בורנשטיין, פתח תקווה.
אשרור: 15/05/2017
משוב: 05/04/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהצינור של האסלה.
חוות דעת:
הוא נותן שירות סבבה והעבודה שהוא ביצע גם סבבה. היה מעט פשוט יותר ממה שציפיתי כי הוא פשוט הדביק את הצינור. יכול להיות שהוא רצה לחסוך עלויות או משהו, אבל לא הוצאה לי אופציה אחרת. נכון לעכשיו, נראה שזה פתר את הבעיה.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 159 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק