מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בן
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.54
מחיר 9.30
איכות 9.63
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אילנה שאולי, פתח תקווה.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה גדולה במטבח.
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסי זיגדון, פתח תקווה.
אשרור: 16/05/2019
משוב: 17/03/2019
חוות דעת:
כעיקרון ביקשתי לבצע מעקף בשינוי צנרת בניין. לאחר סריקה כללית של כל המערכת, הפתרון הראשוני שהוצע לכאורה אמור להיות עבודה פשוטה שהייתה אמורה לפתור את הבעיה. יצאתי בתחושה של קצת אכזבה. הצעת המחיר שבאה בעקבותיה גרמה לזנוח את התהליך כולו. למרות הכל השירות והתרשמות הכללית מבן היתה טובה ומאחר ולא בוצעה העבודה לא ניתן להסיק על מקצועיות.
איכות
7
מחיר
5
זמנים
6
יחס
8
8
כללי
גירסאות
יעקב בכרך, פתח תקווה.
אשרור: 12/05/2019
משוב: 07/02/2019
תיאור השירות:
הכנה להתקנת מערכת לחימום מים בגז.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה! אדם מאוד נחמד ואדיב. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה מאוד טובה ומקצועית. מבחינתי הוא ממש עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס קוגן, פתח תקווה.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
פירוק ברז ישן והרכבת ברז חדש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הכל היה מצוין! בן הגיע בזמן, המחיר היה כמו שסיכמנו והעבודה הייתה טובה ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל ניב, פתח תקווה.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
החלפה של שלושה ברזים.
חוות דעת:
הוא היה נהדר ומקסים ולקח מחיר טוב. הוא גם היה מאוד יצירתי כדי לנסות לעזור. כשמשהו לא הסתדר, הוא הלך להביא מהאוטו את החלקים המתאימים שזה יסתדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טימור בריטבה, פתח תקווה.
משוב: 12/04/2019
תיאור השירות:
ניסיון לאיתור סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, בא לבדוק אם יש סתימה באמבטיה ולא היה, הוא היה ממש טוב, יעיל, מקצועי ושירותי מאוד. הוא עשה מה שהיה צריך לעשות על הצד הטוב ביותר והייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלכה ב. פתח תקווה.
אשרור: 27/03/2019
משוב: 04/01/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ל. פתח תקווה.
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
תיקון ואיטום נזילות, חידוש ברז וכיור, פינוי כיור ישן, החלפת ניאגרה
חוות דעת:
מבחינת זמנים היה בסדר גמור. הגיע כפי שנקבע, באותו יום. העבודה תוכננה ליום אחר והגיע כמתוכנן. הצעת המחיר שניתנה בתחילה כללה התקנת כיור חדש ואיטום. המחיר לא היה זול אבל נדרש פתרון מיידי לנזילה שגרמה נזק לשכנים למטה. כאשר הגיע לעבוד ניתן היה להסתפק בהחלפת ברז בלבד ולחסוך עלויות - ואכן כך נעשה. אומנם היה חסכון מהעבודה המקורית, אבל בדיאבד - עלות התיקון הייתה יקרה ביחס למה שנעשה בפועל, במיוחד שמסתבר, שהאיטום הייתה הבעיה המרכזית וזה לא נעשה כמו שצריך. לאחר שהנזילה לשכנים המשיכה (אחרי שצבעתי להם את התקרה) - פניתי איליו שוב לומר שהבעיה לא נפתרה, והוא המשיך לטעון שכנראה הקירות עוד לא התייבשו אצל השכנים. לאחר שקראתי למאתר נזילות - אכן הסתבר שיש בעיה באיטום הקרמיקה, נעשה איטום פינות בלבד - ולכן הנזילה המשיכה. מסיבה זו דעתי השתנתה - הם לא פתרו את הבעיה כמו שצריך ולא אטמו את הסדקים במקלחת וזה גרם לי נזק גדול יותר. הם אומנם מאוד נחמדים אבל מבחינה מקצועית התאכזבתי.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
תגובת העסק:
איתרתי אצל הלקוחה נזילה חזקה וניכרת לעין וטיפלנו בה. הוסבר ללקוחה מראש שאין התחייבות על איתור התקלה כי ייתכן וישנה בעיה נוספת שסמויה לעין ואם ישנה אנחנו חוזרים שנית לטפל בה שוב. לגבי הצבע הסברנו שמוקדם לצבוע אך הלקוחה בחרה לצבוע. לגבי איטום אריחים זה לא התחום התמחות שלנו. מעבר לכך אמרתי ללקוחה שתפנה אליי בכל מקרה שתזדקק ולצורך מעקב שלם.
5
כללי
גירסאות
לירן מ, פתח תקווה.
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה בצנרת של הבניין.
חוות דעת:
היה אחלה, חשבתי שזה משהו מסובך יותר ואחרי בדיקה שלו מסתבר שזה משהו פשוט והוא פתר את זה תוך כמה דקות וגם המחיר יצא זול יותר מהמתוכנן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבריאל מרינו, פתח תקווה.
אשרור: 08/02/2019
משוב: 20/11/2018
תיאור השירות:
החלפת צינור חיצוני למטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. בהתחלה הגיע מהר לזהות את הבעיה אבל בפועל חיכיתי לו הרבה זמן לעבודה עצמה. מהעבודה הסופית הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 816 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק