מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.77
מחיר 9.50
איכות 9.73
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עידו ונה, פתח תקווה.
אשרור: 22/01/2020
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג רנו.
חוות דעת:
היה מקסים, הוא קיבל אותי בזמן, עשה יישור קו לראות שהכל עובד, החליף חלקים והיה מעל ומעבר, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף אהרון, פתח תקווה.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 28/03/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי והחלפת ברקסים ברכב מסוג רנו.
חוות דעת:
היה מעולה, אני מרוצה מאוד. הוא בחור אמין, מקצועי ולקח מחיר בסדר ובנוסף ניסה להיות יצירתי כדי להוריד עלויות, אני אחזור אליו בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיטל מאור, פתח תקווה.
אשרור: 15/11/2019
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועת טיימינג ברנו קליאו, ובדיקת בלמים ונזילת שמן.
חוות דעת:
כבר בשיחת הטלפון עם אלירן הרגשתי שהגעתי למקום הנכון, ביקשתי לדעת כמה יעלה לי להחליף את רצועת הטיימינג ברנו, אמר שיבדוק האם בדגם שלי בכלל יש רצועת טיימינג ואכן חזר אלי כעבור מספר דקות עם תשובה, הסביר את התהליך ונקב במחיר צודק (בדקתי בכל מיני אתרים מה עלות החלפת רצועת טיימינג ברנו קליאו). אלירן לקח את המחיר הנקוב ולא שקל מעבר. בנוסף ביקשתי לבדוק האם הבלמים תקינים, בדק את הבלמים ללא עלות נוספת. אני ממליצה בחום, הטיפול אדיב מסור והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‪אלעד קקון, פתח תקווה.
משוב: 25/04/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 60 אלף ברכב מסוג רנו קליאו שנת 2018.
חוות דעת:
אלירן מקצועי, אדיב וממש תותח. החברה שלי עשתה איתו הסכם שהוא יטפל לנו ברכבים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן לב-רון, פתח תקווה.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת ברקסים ברכב רנו שנת 2013.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. קודם כל הוא בן אדם מאוד אמין, הוא בדק וראה מה הדברים שצריך לעשות ואז אמר לי מה המחיר, המחירים שלו מאוד הוגנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חני זונבנד, פתח תקווה.
משוב: 14/10/2018
תיאור השירות:
בדיקה כללית ברכב רנו לוגאן.
חוות דעת:
מבחינת היחס, היה מאה אחוז, אך לא רציתי לתקן בסוף.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
גירסאות
קארין זוסמן, פתח תקווה.
משוב: 29/05/2018
תיאור השירות:
החלפת ברקסים קדמיים ואחוריים ברכב מסוג רנו פלואנס, דיזל.
חוות דעת:
מרוצה ממנו, הוא מקצועי ונחמד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי בן-דור, גבעת שמואל.
משוב: 01/03/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ואוסף של תיקונים שהתגלו בבדיקה, לרכב מחברת רנו.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בחור מאוד אדיב ונחמד. אני מקווה שגם שמקצועי- מאחר שאני לא מבין בתחום קשה לי לדעת, אז עד שיוכח אחרת הוא מקצועי. הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי לוי, פתח תקווה.
אשרור: 14/11/2017
משוב: 10/08/2017
תיאור השירות:
טיפול לרכ רנו מגאן 2005.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
הראל ו. פתח תקווה.
משוב: 29/10/2017
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מחברת רנו קליאו.
חוות דעת:
הוא היה מצוין!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 988 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק