מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.86
מחיר 9.65
איכות 9.78
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלינה ג. פתח תקווה.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
טיפול 60 אלף לסוזוקי קרוסאובר, כלל החלפת בלמים.
חוות דעת:
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה. מאוד מסודר, מאורגן, מענה מהיר. שירות טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בנימין הקרי, פתח תקווה.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
טיפול שגרתי 15 אלף והוספת נוזל בלמים ברכב סוזוקי סוויפט ‏2008.
חוות דעת:
דיברתי עם אלירן בטלפון, התרשמתי ממנו מאוד לטובה, הוא מאוד שירותי, מבין עניין וכיף לדבר איתו. הגעתי בשישי למוסך ואלירן לא היה אלא עובד שלו, בחור מאוד נחמד בשם נתנאל. הוא היה מאוד מקצועי, הוא נתן לי הצעת מחיר לפני שנגע ברכב, נתן לי לראות והסביר לי הכל. הם מקצוענים ומאוד שירותיים, הכל היה מעולה, במיוחד ההתנהלות והשקיפות מול הלקוח. פשוט עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי לב, פתח תקווה.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
טיפול 15,000 ברכב מסוג סוזוקי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל שטרן, פתח תקווה.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
טיפול לרכב מסוג סוזוקי fx שנת 2010 שכלל החלפת בלמים, מילוי שמן ותיקון ברקסים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עמד בזמנים ,עידכן אותנו והיה זמין, הוא בחור חרוץ, הוגן במחיר ועשה טיפול מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה קוגמן, פתח תקווה.
משוב: 28/06/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מחברת SUZUKI כולל החלפת ברקסים קדמיים ואחוריים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ונראה שהוא באמת היה ישר. אני אחזור אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומית דננברג, פתח תקווה.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
טיפול והחלפת מצבר ברכב מסוג סוזוקי אלטו שנת 2010.
חוות דעת:
אלירן היה מצוין, מאוד אדיב, ישר שהגעתי טיפל בי, דיבר בצורה יפה, לא ניסה לרמות אותי ולספר לי סיפורים, אמר ישר מה הבעיה, אמין, עשה עבודה טובה מחיר הוגן לדעתי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
הילה אליאס, פתח תקווה.
משוב: 03/04/2019
תיאור השירות:
תיקון נורה שנדלקה וטיפול תקופתי 30 אלף לרכב סוזוקי סלריו שנת 2016.
חוות דעת:
השירות שלו היה מדהים! הוא בן אדם נחמד ומקצועי.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אבי לב, פתח תקווה.
אשרור: 03/04/2019
משוב: 02/12/2018
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף לרכב מסוג סוזוקי אס איקס 4.
חוות דעת:
היו בסדר. הם עבדו מהר והשירות היה טוב. אבל היה טיפה יקר לטעמי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות ויסבוים, פתח תקווה.
משוב: 31/12/2018
תיאור השירות:
החלפת בלמים לרכב סוזוקי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא קיבל אותי מהר בשעות העומס בבוקר. הוא הלך להביא חלק שהיה צריך במהירות. סיים את הטיפול מאוד מהר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דורון נאקי, פתח תקווה.
משוב: 31/10/2018
תיאור השירות:
בדיקה של בלמים ברכב SUZUKI BALENO לקראת טסט.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! לא חיכיתי הרבה זמן, עשה עבודה כמו שצריך והמחיר היה יחסית זול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 942 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק