מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.27
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.42
זמנים 9.46
מחיר 9.09
איכות 9.40
דירוג כללי 9.27
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לילי טולדנו, פתח תקווה.
אשרור: 04/08/2020
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
טיפול שותף לרכב סוזוקי שכלל החלפת שמנים, בדיקת ברקסים ומזגן.
חוות דעת:
מותק של בחור! הגון וקיבל אותי יפה מאוד. שרותי, יחס טוב והמחיר היה סביר. הסביר לי על מה לוקח כסף והאוטו עובד מצוין, הוא מאוד יסודי והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק רוט, פתח תקווה.
משוב: 27/07/2020
תיאור השירות:
החלפת צלחות ורפידות בלמים ברכב סוזוקי בלונו משנת 1997.
חוות דעת:
סך הכל אני מרוצה, הוא היה מקצועי, נחמד והיה בעל ידיים טובות. בהמשך הייתי צריך טיפולים נוספים אז הגעתי אליו שוב וקיבלתי יחס דומה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אברהם קריכלי, פתח תקווה.
משוב: 09/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מייצב אחורי בגלגל רכב מסוג סוזוקי אלטו.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, קיבל אותי בזמן ואמר לי מחיר יחסית טוב לדעתי, עשה לי את זה ביום עבודה ועשה עבודה טובה, מקצועי והסביר מה הוא עושה, הראה לי את הרעש ולמה צריך להחליף ועשה נסיעה קצרה לראות שהכל בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ידידיה שפר, פתח תקווה.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
החלפת כריות בלם קדמיות ומשולשים ברכב מסוג סוזוקי סוויפט.
חוות דעת:
הוא עצמו היה מאוד נחמד, נתן הצעת מחיר והיה מאוד הוגן. המחיר היה סביר. אמר שאם אני רוצה אני יכול לקחת, אם לא אז הכל בסדר. הסביר מה חשוב ומה לא חשוב והיה נראה שאמין ושהוא יודע מה הוא עושה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עמית ר. פתח תקווה.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
החלפת נורת פנס ברכב מסוג סוזוקי.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא אדיב מאוד, הייתי שם כמה דקות ויצאתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלינה ג. פתח תקווה.
אשרור: 14/04/2020
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
טיפול 60 אלף לסוזוקי קרוסאובר, כלל החלפת בלמים.
חוות דעת:
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה. מאוד מסודר, מאורגן, מענה מהיר. שירות טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוברט גרסיה, פתח תקווה.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
החלפת בלמים ברכב מסוג סוזוקי שנת 2005.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, היחס היה מעולה, עמד בזמנים והמחיר מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בנימין הקרי, פתח תקווה.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
טיפול שגרתי 15 אלף והוספת נוזל בלמים ברכב סוזוקי סוויפט ‏2008.
חוות דעת:
דיברתי עם אלירן בטלפון, התרשמתי ממנו מאוד לטובה, הוא מאוד שירותי, מבין עניין וכיף לדבר איתו. הגעתי בשישי למוסך ואלירן לא היה אלא עובד שלו, בחור מאוד נחמד בשם נתנאל. הוא היה מאוד מקצועי, הוא נתן לי הצעת מחיר לפני שנגע ברכב, נתן לי לראות והסביר לי הכל. הם מקצוענים ומאוד שירותיים, הכל היה מעולה, במיוחד ההתנהלות והשקיפות מול הלקוח. פשוט עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי לב, פתח תקווה.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
טיפול 15,000 ברכב מסוג סוזוקי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל שטרן, פתח תקווה.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
טיפול לרכב מסוג סוזוקי fx שנת 2010 שכלל החלפת בלמים, מילוי שמן ותיקון ברקסים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עמד בזמנים ,עידכן אותנו והיה זמין, הוא בחור חרוץ, הוגן במחיר ועשה טיפול מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1161 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק