מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.70
מחיר 9.48
איכות 9.79
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גבריאל מרינו, פתח תקווה.
אשרור: 21/06/2019
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
בדיקת רכב מסוג מיצובישי שנת 2009.
חוות דעת:
כשהגעתי למוסך לא הצלחתי להכניס להילוך ראשון, אבל אח"כ כשהדליקו את האוטו הם התקשרו אליי שהבעיה נפתרה לבד. הם ערכו בדיקה מקיפה לוודא שאכן זה כך, סירבו לקחת תשלום ואפילו הסבירו לי מה לעשות אם זה חוזר על עצמו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אפרת לשצינסקי, פתח תקווה.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
תיקון פיה של הדלק וכיסא תקוע ברכב מסוג מיצובישי גרנדיס שנת 2005.
חוות דעת:
הוא היה מקסים. יחס אישי נעים, היה לו מאוד חשוב להסביר לי את העבודה שעשה ומה בדיוק הוא תיקן. תוך כמה שעות הרכב היה מוכן, העבודה הייתה איכותית ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון הלימי, פתח תקווה.
משוב: 07/02/2019
תיאור השירות:
בדיקת רכב מסוג מיצובישי לפני קנייה שכולל נסיעת מבחן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא עשה בדיקה מאוד ייסודית, לקח מחיר הוגן והסביר לי על כל מה שהוא הולך לעשות והיה מאוד ברור וזה היה נראה שאני יכול לסמוך עליו, אן לי תלונות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי פרנס, פתח תקווה.
משוב: 07/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר לרכב מסוג מיצובישי.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, אדיב ומהיר, נתן מענה מיידי ועשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך סידס, פתח תקווה.
משוב: 07/01/2019
תיאור השירות:
טיפול ראשוני לרכב חדש בין שנה, שכלל החלפת שמנים ובדיקה. רכב מסוג מיצובישי asx שנת 2018.
חוות דעת:
הוא פשוט בחור נפלא! נתן שירות מקצועי ביותר, היחס שלו היה מעולה. הגעתי אליו במיוחד והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי א. פתח תקווה.
אשרור: 02/01/2019
משוב: 04/10/2018
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב מחברת מיצובישי.
חוות דעת:
אלירן בסדר גמור. הוא נחמד ואדיב. הוא נתן הצעת מחיר לפני שעבד, ווידא שזה בסדר ורק אז עשה את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה אברמוביץ', פתח תקווה.
משוב: 03/12/2018
תיאור השירות:
טיפול 10000 והחלפת חלק ברכב של חברת מיצובישי.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד! הוא לקח מחיר ממש נמוך יחסית למוסכים אחרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר קורן, פתח תקווה.
משוב: 19/10/2018
תיאור השירות:
טיפול שנתי ובדיקת בלמים ברכב מסוג מיצובישי אאוטלנדר.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, שירותי, אדיב ועמדו בזמנים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שלומית הרשקוביץ, פתח תקווה.
אשרור: 16/10/2018
משוב: 11/07/2018
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים והכנה לטסט לרכב מסוג מיצובישי ,שנת 2012, שכלל תיקונים והחלפת חלקים.
חוות דעת:
היה בסדר, טוב מאוד. הייתי מרוצה מהיחס שהיה מצוין ומהמקצועיות. הוא מצא גם כמה דברים שצריך לתקן ותיקן אותם.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל בר, פתח תקווה.
משוב: 25/09/2018
תיאור השירות:
החלפת דסקיות בלם קדמיות ברכב מיצובישי ספייס סטאר שנת 2014.
חוות דעת:
העובדים שם טובים, מקצועים ואדיבים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 740 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק