מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.66
מחיר 9.52
איכות 9.75
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אביחי נהרי, פתח תקווה.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברקסים אחוריים לרכב מסוג מיצובישי שנת 2015.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ועשה עבודה טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור פתח-תקווה - גבעת שמואל

יעל שבתאי, פתח תקווה.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועת מנוע ברכב מסוג מיצובישי.
חוות דעת:
הוא מעולה, ממש טוב! בן אדם מאוד לבבי ורוצה לעזור, הקשיב לכל הבעיות ובדק הכל ביסודיות וטיפל במה שהיה צריך, הוא מאוד שירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר פורת, פתח תקווה.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
טיפול 100000 והחלפת פילטר במזגן ברכב מסוג מיצובישי.
חוות דעת:
אלירן היה חבל על הזמן, היה אדיב ושירותי, אני מרוצה מהשירות!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גבריאל מרינו, פתח תקווה.
אשרור: 21/06/2019
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
בדיקת רכב מסוג מיצובישי שנת 2009.
חוות דעת:
כשהגעתי למוסך לא הצלחתי להכניס להילוך ראשון, אבל אח"כ כשהדליקו את האוטו הם התקשרו אליי שהבעיה נפתרה לבד. הם ערכו בדיקה מקיפה לוודא שאכן זה כך, סירבו לקחת תשלום ואפילו הסבירו לי מה לעשות אם זה חוזר על עצמו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת לשצינסקי, פתח תקווה.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
תיקון פיה של הדלק וכיסא תקוע ברכב מסוג מיצובישי גרנדיס שנת 2005.
חוות דעת:
הוא היה מקסים. יחס אישי נעים, היה לו מאוד חשוב להסביר לי את העבודה שעשה ומה בדיוק הוא תיקן. תוך כמה שעות הרכב היה מוכן, העבודה הייתה איכותית ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון הלימי, פתח תקווה.
משוב: 07/02/2019
תיאור השירות:
בדיקת רכב מסוג מיצובישי לפני קנייה שכולל נסיעת מבחן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא עשה בדיקה מאוד ייסודית, לקח מחיר הוגן והסביר לי על כל מה שהוא הולך לעשות והיה מאוד ברור וזה היה נראה שאני יכול לסמוך עליו, אן לי תלונות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי פרנס, פתח תקווה.
משוב: 07/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר לרכב מסוג מיצובישי.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, אדיב ומהיר, נתן מענה מיידי ועשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך סידס, פתח תקווה.
משוב: 07/01/2019
תיאור השירות:
טיפול ראשוני לרכב חדש בין שנה, שכלל החלפת שמנים ובדיקה. רכב מסוג מיצובישי asx שנת 2018.
חוות דעת:
הוא פשוט בחור נפלא! נתן שירות מקצועי ביותר, היחס שלו היה מעולה. הגעתי אליו במיוחד והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי א. פתח תקווה.
אשרור: 02/01/2019
משוב: 04/10/2018
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב מחברת מיצובישי.
חוות דעת:
אלירן בסדר גמור. הוא נחמד ואדיב. הוא נתן הצעת מחיר לפני שעבד, ווידא שזה בסדר ורק אז עשה את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה אברמוביץ', פתח תקווה.
משוב: 03/12/2018
תיאור השירות:
טיפול 10000 והחלפת חלק ברכב של חברת מיצובישי.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד! הוא לקח מחיר ממש נמוך יחסית למוסכים אחרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 828 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק