מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.39
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.45
זמנים 9.44
מחיר 9.23
איכות 9.51
דירוג כללי 9.39
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
‫משה רודיק‬‎, גבעת שמואל.
משוב: 27/07/2020
תיאור השירות:
הכנה לטסט שכלל החלפת מספר חלקים ברכב מאזדה 3.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא מקצועי, אמין ונתן הצעת מחיר הוגנת אחרי בדיקה של הרכב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דוד זריף, פתח תקווה.
משוב: 19/07/2020
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף לרכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אחלה בן אדם, קיבל אותי בזמן, מקצועי ועשה בדיקה טובה, המחיר הוגן לדעתי ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שימי זגורי, פתח תקווה.
משוב: 07/06/2020
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ובדיקה כללית עבור רכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
צריך לדרג אותו עשר! גם אמינות גם מקצועיות וגם מחיר הוגן :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומן לבדב, פתח תקווה.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי עבור רכב מסוג מאזדה cx שכלל החלפת חלקים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, לא היה משו יוצא דופן, הוא החליף לי מה שצריך ומה שהמליץ לי, הייתה גם בעיה בחיישן שהוא המליץ לי ללכת למוסך מורשה עבור אבחון.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חן קוטון, פתח תקווה.
משוב: 27/04/2020
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט כולל החלפת בלמים ברכב מאזדה 3.
חוות דעת:
היה אחלה! הכל היה בסדר, ישר זיהה את הבעיה והחליף את הבלמים במחיר הוגן, הכל היה מהר ומסודר, אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר קליין, פתח תקווה.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
טיפול ברכב מסוג מאזדה 3 מודל 2010 כולל החלפת ברקסים.
חוות דעת:
הוא עבד בצורה מהירה, נתן מחיר הוגן בעיני, העבודה שעשה הייתה נהדרת, היה אדיב, סבלני וקשוב ואין ספק שהוא בעל מקצוע שאחזור אליו בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חוני יוסף, פתח תקווה.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
טיפול 15,000 לרכב מסוג מאזדה 3 שנת 2008 שכלל החלפת רצועת מנוע, שמנים ועוד.
חוות דעת:
אלירן היה מעולה, נתן שירות טוב והסביר על הכל. הוא מעט יקר לדעתי אבל מעבר לזה היה עשר.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי דמירל, פתח תקווה.
משוב: 03/01/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי שכלל החלפת שמנים ברכב מאזדה 3.
חוות דעת:
הוא תקתק את העבודה, עשה את זה כמו שצריך ובמחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל אורנבך, פתח תקווה.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 והכנה לטסט ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
היה מדהים ומושלם. הוא תותח ומקצועי מאוד, מה שטוב בו זה שלפני שהוא עושה משהו הוא אומר לך מה הבעיה, כמה זה עולה ורק אם אתה מסכים הוא עושה את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמחה צורארו, פתח תקווה.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת חלון ותושבת מנוע ברכב מסוג מאזדה.
חוות דעת:
הם היו אחלה, ממש מצוינים. הייתי מרוצה מהיחס, מהאמינות ומהעדכון המהיר- הוא שלח לי תמונות בווטסאפ תוך כדי העבודה. הוא היה מאוד מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1174 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק