מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.79
מחיר 9.49
איכות 9.73
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליאור מאור, פתח תקווה.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
החלפת חלק ברכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
אלירן היה מצוין, הייתי מרוצה מהשירות המהיר, האדיב והמקצועי שלו, הוא עשה עבודה טובה ולא לקח עליה תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר חלפון, פתח תקווה.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
תיקון חלון שנפל והחלפת פילטר שמן ברכבים מסוג טויוטה רלקס שנת 2005 טויוטה קורולה שנת 2014.
חוות דעת:
הוא הפך להיות המוסך הקבוע שלי! מאוד הוגן בזמני התשלום, בחור אמין, על הכיפאק, מקצועי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם ש. פתח תקווה.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 30,000 ברכב מסוג טויוטה קורולה שכלל החלפת ברקסים ורפידות.
חוות דעת:
מסביר פנים ונעים, עשה עלי רושם מאוד טוב. היה מאוד ברור, רק מילים טובות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן סער, פתח תקווה.
אשרור: 27/12/2019
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 15000 והכנה לטסט ברכב מסוג שברולט ובדיקה ברכב נוסף מסוג טויוטה.
חוות דעת:
שירות מצוין, מאוד אדיב, אמין, מסביר בצורה יפה וגם המחירים בסדר גמור. אני מאוד מרוצה ואמשיך להגיע אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאון מורדוכוביץ, פתח תקווה.
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף לרכב מסוג טויוטה קורולה שנת 2012.
חוות דעת:
היה מעולה והתרשמתי מהם מאוד. הם נתנו יחס מצוין ועשו עבודה מקצועית והכל עובד טוב עכשיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר ניר, פתח תקווה.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב טויוטה יאריס היברידית 2012.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה, ביצע אתה עבודה בזמן טוב והמחיר היה נראה הוגן. בסך הכל מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל קסורר, פתח תקווה.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי עבור רכב טויוטה.
חוות דעת:
שירות מעולה, אדיב מאוד ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהונתן אהרוו, גבעת שמואל.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון סדק באגזוז ברכב מסוג טויוטה יאריס 2015.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשה עבודה טובה, מקצועית והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חננאל גליק, פתח תקווה.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף והכנה לטסט לרכב מסוג טויוטה קורולה שנת 2000.
חוות דעת:
אלירן היה טוב, אמין, מעולה, זמין שאגיע מידית, מקצועי והסביר על העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן ק. פתח תקווה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
טיפול בבעיית רעש ברכב טויוטה אוריס.
חוות דעת:
היה מעולה! בדק את הרכב שהיה בו רעש של טרטור, עלה על התקלה וטיפל תוך שנייה בחלק שהיה משוחרר וגרם לרעש ולא לקח תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1017 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק