מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.70
מחיר 9.56
איכות 9.74
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יהונתן אהרוו, גבעת שמואל.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון סדק באגזוז ברכב מסוג טויוטה יאריס 2015.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשה עבודה טובה, מקצועית והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור פתח-תקווה - גבעת שמואל

חננאל גליק, פתח תקווה.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף והכנה לטסט לרכב מסוג טויוטה קורולה שנת 2000.
חוות דעת:
אלירן היה טוב, אמין, מעולה, זמין שאגיע מידית, מקצועי והסביר על העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן ק. פתח תקווה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
טיפול בבעיית רעש ברכב טויוטה אוריס.
חוות דעת:
היה מעולה! בדק את הרכב שהיה בו רעש של טרטור, עלה על התקלה וטיפל תוך שנייה בחלק שהיה משוחרר וגרם לרעש ולא לקח תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן סער, פתח תקווה.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 15000 והכנה לטסט ברכב מסוג שברולט ובדיקה ברכב נוסף מסוג טויוטה.
חוות דעת:
שירות מצוין, מאוד אדיב, אמין, מסביר בצורה יפה וגם המחירים בסדר גמור. אני מאוד מרוצה ואמשיך להגיע אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה שכטר, פתח תקווה.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לבדיקת שמן ברכב מסוג טויוטה קורולה שנת 2008.
חוות דעת:
היה מאוד אדיב, ענה בסבלנות על כל השאלות, היה עשר והסביר מה לעשות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק א. פתח תקווה.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת דיסקיות וצלחות ברכב מסוג טויוטה ורסו והכנה לטסט.
חוות דעת:
לירן אדם אמין, נחמד ומנומס. הוא הסביר בדיוק את הטיפול שעשה וענה על השאלות שלי , הקפיץ אותי חזרה לעבודה. הגעתי בבוקר וכבר לאחר חצי יום חזרתי ואספתי את הרכב והמחיר שגבה היה הוגן. התרשמתי ממנו מאוד, בהחלט אחזור לטיפול נוסף.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי גרג, פתח תקווה.
משוב: 17/05/2019
תיאור השירות:
ניקוי מצערת לרכב מסוג טויוטה קורולה שנת 2008.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא עמד במחיר, עשה טיפול מהיר בלי שום בעיה והשירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוקסנה בר, פתח תקווה.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תיקון בעקבות רעש מהמנוע ומילוי גז במזגן ברכב מסוג טויוטה אייגו.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא קיבל אותי ממש מידי, הרגיע אותי, עשה עבודה טובה ובהחלט אחזור אליו לעבודות נוספת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי רם, פתח תקווה.
משוב: 03/04/2019
תיאור השירות:
תיקון צופר ברכב מסוג טויוטה.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא אחלה בחור, היה נחמד מאוד, לקח מחיר הוגן וטיפל בבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק מורדוך, פתח תקווה.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט וטיפול כללי לרכב חברת טויוטה קורולה.
חוות דעת:
היה מעולה, אין לי שום תלונות. הכל אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 832 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק