מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.83
מחיר 9.60
איכות 9.76
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מוטי גרג, פתח תקווה.
משוב: 17/05/2019
תיאור השירות:
ניקוי מצערת לרכב מסוג טויוטה קורולה שנת 2008.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא עמד במחיר, עשה טיפול מהיר בלי שום בעיה והשירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אוקסנה בר, פתח תקווה.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תיקון בעקבות רעש מהמנוע ומילוי גז במזגן ברכב מסוג טויוטה אייגו.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא קיבל אותי ממש מידי, הרגיע אותי, עשה עבודה טובה ובהחלט אחזור אליו לעבודות נוספת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל קלדרון, פתח תקווה.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי הכולל החלפת שמנים לרכב מסוג אופל מוקה.
חוות דעת:
היה מצויין! הוא בחור מאוד נחמד, אדיב, אמין והוא עשה את העבודה כמו שצריך. גם הצעת המחיר הייתה הוגנת מאוד לדעתי. אני מאוד מרוצה, ומתכוון לחזור בפעמים הבאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורין ברקי, פתח תקווה.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נורית אזהרה ורעד ברכב מסוג מאזדה 3 שנת 2010.
חוות דעת:
לירן אדם אמין, נחמד ומנומס. הוא הסביר בדיוק את הבעיה וענה על השאלות שלי. עבד מהר, הגעתי בבוקר וכבר לאחר חצי יום חזרתי ואספתי את הרכב והמחיר שגבה היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי כהן, פתח תקווה.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 65,000 לרכב מסוג טיוטה ראב 4.
חוות דעת:
היה אחלה! היה הוגן ושקוף, ידעתי בדיוק מה הוא הולך לעשות. העבודה הייתה מהירה ובזמן. הוא באמת היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
שאול צוק, פתח תקווה.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והחלפת ברקסים ברכב מסוג אאודי a3 שנת 2007.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. קיבל אותי מהר. העבודה שלו מקצועית ואמינה אבל הייתה בעיה אחת שהתרשמתי שהוא לא הצליח לפתור.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
שני ב. פתח תקווה.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירוסלב צ'אוסקי, פתח תקווה.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
החלפת דיסקים, רפידות וחידוש פנסים ברכב מסוג הונדה סיוויק שנת 2009.
חוות דעת:
אלירן היה מעולה, נתן שירות טוב, הסביר הכל, עשה עבודה טובה, קיבל אותי יום למחרת ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד עטר, פתח תקווה.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג מאזדה 3 שנת 2008 שכלל תיקון חלון והחלפת פילטר שמן.
חוות דעת:
שירות עשר, אחלה בחור! מקצועי ונחמד, הכל היה כמו שצריך. גם מבחינת הזמנים היה פצצה ומבחינת המחיר אני מאמין שהיה בסדר גמור. שירות חבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סלווה ק. פתח תקווה.
אשרור: 29/04/2019
משוב: 28/01/2019
תיאור השירות:
החלפת תותב משולשים בשני הגלגלים הקדמיים.
חוות דעת:
הסביר מה מהות התיקון, נתן הצאת מחיר טובה מאוד לעומת מוסך מרכזי, קיבל אותי יום למחרת בבוקר ואחר כמה שעות הכל היה מוכן, אדיב מאוד ועושה רושם של בחור הגון ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 684 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק