מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.73
מחיר 9.37
איכות 9.61
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רפי ב. פתח תקווה.
משוב: 14/07/2020
תיאור השירות:
הכנה לטסט וטיפול שנתי כולל החלפת משולשים ברכב מסוג שברולט.
חוות דעת:
אחלה גבר, באמת מקצוען, מסביר הכל ומאוד שרותי, נדיר לראות אנשים כאלו בתחום. הגעתי אליו כי ראיתי הרבה ביקורות במידרג, בעולם המוסכים זה דבר נדיר ואני באמת מבין למה הוא שומר על ציון גבוה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי פרידמן, פתח תקווה.
אשרור: 13/07/2020
משוב: 14/04/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג קיה פיקנטו.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ועשה עבודה טובה, ממש על הכיפק!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם קריכלי, פתח תקווה.
משוב: 09/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מייצב אחורי בגלגל רכב מסוג סוזוקי אלטו.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, קיבל אותי בזמן ואמר לי מחיר יחסית טוב לדעתי, עשה לי את זה ביום עבודה ועשה עבודה טובה, מקצועי והסביר מה הוא עושה, הראה לי את הרעש ולמה צריך להחליף ועשה נסיעה קצרה לראות שהכל בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שובל אדרי, פתח תקווה.
משוב: 07/07/2020
תיאור השירות:
החלפת רכיב ובדיקת בלמים ברכב מסוג יונדאי I25 2016.
חוות דעת:
מקסים! היה מעולה. הוא מקצועי מאוד ושירותי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דור בז, פתח תקווה.
משוב: 01/07/2020
תיאור השירות:
טיפול שגרתי לרכב מסוג יונדאי I30.
חוות דעת:
היה מעולה. הם רציניים, לא יקרים ויסודיים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אולג גליבצקנו, פתח תקווה.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
טיפול 90000 והחלפת פילטר מזגן ברכב טויוטה אוריס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, מאוד מקצועי, יחס אדיב ופתוח, מסביר והעיר את תשומת ליבי לדברים נוספים. הייתי מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילי טולדנו, פתח תקווה.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
טיפול שותף לרכב סוזוקי שכלל החלפת שמנים, בדיקת ברקסים ומזגן.
חוות דעת:
מותק של בחור! הגון וקיבל אותי יפה מאוד. שרותי, יחס טוב והמחיר היה סביר. הסביר לי על מה לוקח כסף והאוטו עובד מצוין, הוא מאוד יסודי והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה פלד, פתח תקווה.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
טיפול 60,000 שכלל החלפת שמנים, פילטרים, דיסקים ורפידות אחוריות.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. היחס יפה מאוד והמחיר נראה סביר. לא בדק נורות ואחר שהערתי ונבדקו נמצאו שתי נורות ראשיות שרופות.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמדר ש. פתח תקווה.
משוב: 28/06/2020
תיאור השירות:
טיפול 40 אלף ק"מ כולל החלפת גלגלים.
חוות דעת:
שירות מעולה!! שירות מצויין של אלירן. בדק, הסביר, פירט מחירים, אמר מה חובה לעשות ומה רשות. תיקן לי גם חלק רופף בפגוש בחינם ובצורה מושלמת. בפחות משעתיים סיימתי טיפול מורכב. היה הגון ומקצועי. ברור שאחזור אליו בטיפול הבא.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עמי שפיר, פתח תקווה.
משוב: 28/06/2020
תיאור השירות:
טיפול גדול כולל החלפת חלקים ברכב מסוג טויטה.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, בסדר גמור, נחמד, ענה לי על שאלות והיה שקוף עם הכל, המחיר הגון לדעתי ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1129 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

מוסכים נוספים באזור פתח-תקווה - גבעת שמואל

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק