מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.81
מחיר 9.59
איכות 9.74
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עזרא וולף, פתח תקווה.
משוב: 15/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקינות רכב מסוג דאיהטסו לפני החורף.
חוות דעת:
אנחנו מלאי שבחים, קיבלנו שירות לא מהעולם הזה. אני המום, דבר כזה הרבה שנים לא קרה לי, הוא מקצועי והיה ממש תענוג של שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור פתח-תקווה - גבעת שמואל

אברהם נזרי, פתח תקווה.
משוב: 15/11/2019
תיאור השירות:
הלפת ברקס ורפידות ברכב מסוג יונדאי אי 25.
חוות דעת:
אלירן היה מצוין, איך שהגעתי למוסך הוא טיפל לי ברכב, לא משך את הזמן, החליף הכול כמו שצריך וממש היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיטל מאור, פתח תקווה.
אשרור: 15/11/2019
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועת טיימינג ברנו קליאו, ובדיקת בלמים ונזילת שמן.
חוות דעת:
כבר בשיחת הטלפון עם אלירן הרגשתי שהגעתי למקום הנכון, ביקשתי לדעת כמה יעלה לי להחליף את רצועת הטיימינג ברנו, אמר שיבדוק האם בדגם שלי בכלל יש רצועת טיימינג ואכן חזר אלי כעבור מספר דקות עם תשובה, הסביר את התהליך ונקב במחיר צודק (בדקתי בכל מיני אתרים מה עלות החלפת רצועת טיימינג ברנו קליאו). אלירן לקח את המחיר הנקוב ולא שקל מעבר. בנוסף ביקשתי לבדוק האם הבלמים תקינים, בדק את הבלמים ללא עלות נוספת. אני ממליצה בחום, הטיפול אדיב מסור והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון אילת, פתח תקווה.
משוב: 13/11/2019
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר ד. פתח תקווה.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי לפני טסט ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא היה כל כך טוב אז גם אחרי הטסט חזרתי אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל קסורר, פתח תקווה.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי עבור רכב טויוטה.
חוות דעת:
שירות מעולה, אדיב מאוד ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית ריינר, פתח תקווה.
משוב: 08/11/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב מסוג קיה פיקנטו שנת 2014.
חוות דעת:
בסך הכל נראה שהיה בסדר גמור והוא נראה מקצועי. עשה את העבודה כמו שצריך והמחיר שלו סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי ח. פתח תקווה.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
החלפת בוקסה ומשולש ברכב מסוג פולקסווגן.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, אלירן היה אדיב, נתן שירות אישי, יחס חם, אמין ועלות העבודה הייתה הוגנת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל דר, פתח תקווה.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי בעיה במנוע ברכב מסוג CHEVROLET CAMARO שנת 2010.
חוות דעת:
אלירן לא רצה לקחת ממני כסף סתם על דבר שאני יכולה לפתור בעצמי והיעוץ שלו בהחלט היה יעיל ועזר לי לפתור את הבעיה במהירות! אני ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דמיטרי גרוזובסקי, פתח תקווה.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ב-HONDA CIVIC.
חוות דעת:
היה מאה! הוא אחלה בן אדם ומקצוען וגם המחיר שלו סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 871 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק