מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.80
מחיר 9.50
איכות 9.74
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
תמיר יעקב, ראש העין.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ברכב מסוג פורד פוקוס.
חוות דעת:
אלירן היה על הכייפאק וממש אחלה! נתן לי שירות מהיר, מקצועי ואישי. עושה רושם שאפשר לסמוך עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל פייסחוב, ראש העין.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
טיפול שכלל החלפת בלמים ברכב מסוג יונדאי I30.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד, שירותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד ששון, ראש העין.
אשרור: 12/03/2020
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
טיפול 100 אלף ברכב מסוג אופל אסטרה.
חוות דעת:
אלירן היה נהדר, שירות מצוין, מקצועי, המחיר יותר זול מהצעות אחרות שקיבלתי אבל עדין יכול להיות יותר זול לדעתי, זמינות מידית מהיום למחר ואני מאוד מרוצה בך הכל.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב ג'יבלי, ראש העין.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט לסוזוקי ליאנה שנת 2004.
חוות דעת:
סך הכל סבבה. המחיר שנתן היה קצת גבוה לטעמי אבל ההתרשמות שלי ממנו הייתה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי פנחס, ראש העין.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ותיקונים קטנים ברכב מסוג פולקסווגן פולו שכללו החלפת רפידות ודסקיות לבלמים, תכנות המחשב מחדש והחלפת גומיה לצירייה.
חוות דעת:
היה אחלה, המחיר היה טוב והגמישות. נשמע בעל מקצוע רציני, סך הכל אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים עטון, ראש העין.
אשרור: 16/02/2020
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג סוברו.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ועשה עבודה טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל ג. אורנית.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
טיפול 150000 לסוזוקי sx4.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הטיפול הבסיסי זול יחסית למוסך מורשה, במהלך הטיפול זיהה בעיות נוספות והתקשר לקבל אישור תיקון, כך שגם החליף בלמים, נוזל בלמים ורצועת מנוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאון כץ, ראש העין.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
טיפול 40 אלף ברכב מסוג אאוטלנדר מיצובישי שכלל החלפת רדיאטור.
חוות דעת:
אלירן היה בסדר גמור! היה מקצועי, עשה כל מה שצריך לעשות, היה נחמד והיה קל מאוד לתקשר איתו. הוא פתר את כל הבעיות, המחיר היה הוגן לדעתי ואני ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן פרי, ראש העין.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
תיקון טמבון קידמי ברכב מסוג אופל קורסה שנת 2011.
חוות דעת:
ממליץ מאד. השירות מעולה ואישי, בחור מדהים ואיכותי והעבודה ברמה גבוהה מאד!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
צבי מרכוס, ראש העין.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מנעול בתא המטען וטיפולים נוספים ברכב מסוג פיאט איביזה.
חוות דעת:
השירות היה טוב, אלירן נתן יחס אישי, אפילו שלח לי סרטון של התקלה והייתי חוזר אליו שוב בהמשך.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1018 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק