מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אושרי
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.76
מחיר 9.56
איכות 9.77
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 65 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חגי פשס, הוד השרון.
משוב: 03/07/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נחמד ומקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ברכה מקונן, הרצליה.
משוב: 28/08/2018
תיאור השירות:
תיקון של אסלה.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור. מאוד נחמד ומקצועי. כמו כן השירות היה אדיב ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל ברדה, הוד השרון.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת סיפון.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה ומגיע לו ציון 10 בכל הפרמטרים! על הכיפאק של בחור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר גולן, רעננה.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
הרכבת ברז וחיבור מטבח חדש לאינסטלציה.
חוות דעת:
אושרי היה זמין מהרגע הראשון, הגיע מהר ונתן שירות לשביעות רצוננו. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב ג. רעננה.
אשרור: 30/06/2019
משוב: 27/03/2019
תיאור השירות:
החלפת ברזים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונית אזולאי, כפר סבא.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, מקסים, שירות מהיר וטוב! אני מרוצה וממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת ח. כפר סבא.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז למכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! לפני שבא לעשות את העבודה הוא ניסה לעזור לי לפתור את הבעיה בעצמי. כשקבענו יום לא קבענו שעה מוגדרת ולפני שהגיע התקשר להודיע לי. אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אריאלה אוריון, הוד השרון.
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז מטבח.
חוות דעת:
אושרי היה טוב מאוד והמחיר היה טוב. לברז יש כפתור-ידית של מים חמים וכפתור-ידית של מים קרים. בצד של המים הקרים היתה דליפה ובצד של המים החמים הכפתור-ידית היה משוחרר, לא תפס. אושרי החליף את הבוקסות בשני הצדדים והחליף את הכפתורים-ידיות בחדשים שקנה עבורי וזה פתר את הבעיה וחסך צורך לקנות ולהרכיב ברז חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נוגה חיימי, הוד השרון.
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
אושרי היה שירותי, בא בזמן, טיפל בבעיה כמו שצריך בלי למהר ואפילו לקח מחיר הוגן. הוא מאוד מקצועי והסביר את כל מה שעושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי בקאי, הוד השרון.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ צינור בחצר.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, אושרי ביצע את העבודה בצורה טובה מאוד, היה אדיב והייתי ממליץ עליו לאחרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 65 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק