חנן היה מעולה. הוא היה זמין, הגיע אליי תוך שעה, הלך להביא את החלק וסיים את העבודה במהירות. אני ממש מרוצה ממנו וממליצה עליו לחברות שלי. הוא בחור מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי מרגלית, מבשרת ציון.
משוב: 28/02/2023
תיאור השירות:
החלפת מנוע של תנור אפיה מחברת דלונגי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
חנן בחור נחמד, בא בזמן, ביצע את העבודה, אך המחיר שגבה היה טיפה יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
בלה כהן, מבשרת ציון.
משוב: 07/12/2022
תיאור השירות:
החלפת גופי חימום בתנור אפיה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה בסדר בסך הכל. כרגע נראה שהעבודה טובה אבל עדיין לא הפעלתי את התנור.
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
הדס גבאי, מבשרת ציון.
משוב: 30/06/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתנור אפייה מקצר של חברת KING.
חוות דעת:
חנן היה ממש מקסים! הוא הסביר לי טלפונית מה לעשות ואפילו לא היה צריך להגיע. תיארתי לו את התקלה והוא פירט לי מה לעשות עם התנור ואיך להפעיל אותו. באמת שירות מעולה והוא לא לקח עליו תשלום בכלל.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
חדוה ברדוגו, קרית יערים .
משוב: 03/02/2022
תיאור השירות:
תיקון של גוף תחתון בתנור מחברת סאוטר.
חוות דעת:
היה תותח, הייתי צריכה את התיקון כמה שיותר מהר והוא הצליח להגיע אפילו יותר מוקדם ממה שקבענו! בחור מקצועי ביותר, המחיר ממש טוב בעיניי ואני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ידידיה בן שמחון, מבשרת ציון.
אשרור: 23/01/2022
משוב: 24/10/2021
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה ובישול AEG.
חוות דעת:
היה מאה אחוז! הוא הגיע בזמן, היה אדיב, עבד כמו שרציתי ולקח מחיר סביר, הוא היה מקצועי ויצאתי מפסוט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאת רוטנברג, הר אדר.
משוב: 19/09/2021
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט, גוף חימום ונורה בתנור אפיה חברת בוש.
חוות דעת:
שירות מצויין. טיפול מעולה. הגיע תוך שעתיים, למרות שאנחנו גרים מחוץ לירושלים, וזה היה מדהים (אפילו הקדים). טרם הגעתו ביקש שנבצע כמה בדיקות כדי שהוא יראה אם התנור בר תיקון, וגם ביקש שנצלם את הדגם כדי שידע אם יש לו חלפים. היה בקשר כל הזמן, הכל היה מאוד ברור, הייתי מודעת לעלויות שהיו סבירות. לסיכום, ת-ע-נ-ו-ג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוטי לוי, מבשרת ציון.
משוב: 10/05/2021
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה של חברת באוכנט שכלל החלפת גוף חימום תחתון.
חוות דעת:
הוא אדיב ונחמד, הגיע ערוך, ידע בדיוק מה צריך לעשות ועשה את התיקון בצורה מדהימה ומהירה, אני מאוד ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ג׳וואד אבראהים, אבו גוש.
משוב: 09/11/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור דילונגי.
חוות דעת:
היה מצוין! מדויק מאוד במזנים, מחיר סביר, שירות אדיב ומקצועי. מאוד הגון. ממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף טמוזרטי, נווה אילן.
משוב: 13/10/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה של חברת סאוטר שכלל החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
אחלה שירות, בן אדם טוב, עומד בזמנים, עושה עבודה מקצועית ומהירה, גובה מחיר הוגן ואני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2330 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.