חנן מצוין, המחיר היה לדעתי ממש טוב, אמינות גבוהה ואנחנו מאוד מאוד מרוצים ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
shlomi cohen, ירושלים.
אשרור: 23/01/2022
משוב: 07/10/2021
תיאור השירות:
תיקון דלת במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
מקצועי ותמיד נכון לעזור כולל עצות .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמנון שמש, ירושלים.
אשרור: 30/12/2021
משוב: 31/10/2021
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
פשוט בעל מקצוע ישר ואמיתי בעל מקצוע בחסד. הכל התחיל במכונת כביסה שנעזרתי בחנן, הוא היה ישיר ואמיתי לגבי כך שהמכונה עשתה את שלה וצריך להחליף אותה בלא כדאיות כלכלית לתקן אותה. באותו השבוע נעזרתי שוב בחנן לגבי מדיח כלים שעשה בעיות והוא עזר לפתור את הבעיה גם כשיצרתי איתו קשר במוצ"ש הוא ענה בסובלנות יתרה. ממליץ בחום והלוואי וירבו בעלי מקצוע כמותו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
יעל תורג'מן, ירושלים.
משוב: 02/02/2021
תיאור השירות:
תיקון מדיח ומכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלמה זלינגר, ירושלים.
משוב: 14/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הוא עשה עבודה טובה, עכשיו המדיח טוב, הוא איש מקסים ואמין מאוד, נתן שירות טוב, גבה מחיר הוגן, הגיע בזמן ומהר מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נופר ש. ירושלים.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים ומייבש כביסה.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי כהן, ירושלים.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבה במדיח כלים חברת בוש.
חוות דעת:
חנן היה מדהים! אני מבינה למה הוא מקבל ביקורות טובות באתר. הוא היה מאוד מאוד מקצועי, עלה על התקלה מיד וניסה בכל זאת לעשות קודם ניקיון למדיח כדי שלא אצטרך להחליף משאבה ולשלם יותר. הוא התקשר לאחר הצהריים באותו היום לבדוק אם הניקיון עזר וזה לא עזר ויומיים לאחר מכן הוא הגיע והחליף את המשאבה, אני לא הייתי שם כשהוא הגיע ולכן הוא חזר לקחת את הכסף ביום אחר ובדק שוב את המדיח לראות שהכל תקין ולא אמר מילה אחת על כך שהיה צריך לחזור שוב עבור הכסף. המדיח עובד מעולה. הוא בן אדם מקסים, נחמד ופשוט תענוג, אין מילים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניצן אגאי, ירושלים.
משוב: 15/04/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מדיח כלים של בקו.
חוות דעת:
היה מצוין! דיברתי איתו בטלפון והוא ביקש שאני אשלח לו תמונות של המייבש. שלחתי אז הוא הסביר לי בדיוק מה התקלה ואיך לתקן אותה בעצמי. עשיתי מה שהוא אמר והכל הסתדר פיקס. אני מאוד מרוצה :)
איכות
10
יחס
10
10
כללי
רונן בן פרין, תל אביב.
משוב: 22/01/2024
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים מחברת מילה.
חוות דעת:
חנן המליץ לי להחליף מדיח ונתן שירות מעולה! הוא היה אמין, הוגן ואמר לי בדיוק מה עדיף לעשות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
דינה סירא, רחובות.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה ויעוץ לגבי מדיח כלים ומייבש כביסה.
חוות דעת:
שירות מצוין!היה תקלה במכונת כביסה וטיפל בה. גם הסביר לי איך לטפל בכמה בעיות עם המייבש ומדיח כלים. מחיר טוב מאוד. סוף סוף מישהו אמין! אני ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2428 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.