היה אחלה והוא הגיע בזמן. הוא הגיע פעמיים ולא הצליח לתקן את התקלה.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
נחמה כהן, ירושלים.
משוב: 26/12/2024
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת מילה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! השירות היה מקצועי, אדיב, מהיר ומעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירי בורלא, ירושלים.
אשרור: 06/08/2024
משוב: 15/05/2024
תיאור השירות:
החלפת גומייה במכונת כביסה מחברת מילה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, שירותי מאוד ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים שלום, ירושלים.
אשרור: 01/07/2024
משוב: 18/03/2024
תיאור השירות:
איתור תקלה והחלפת גוף חימום לתנור מחברת מילה.
חוות דעת:
הוא נחמד מאוד, נעים מאוד, הגיע בזמן ותיקן מהר. זה לא זול אבל גם לא יקר בטירוף.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דבורה פנג, ירושלים.
אשרור: 22/05/2024
משוב: 21/09/2023
תיאור השירות:
החלפת חיישן במכונת כביסה מחברת מילה בעקבות נזילה.
חוות דעת:
חנן היה מעולה, אנחנו מאוד מרוצים. הוא עמד בזמנים, עשה עבודה מאוד יפה, היה ישר, נחמד ופתר את הבעיה. אני אקרא לו עוד פעם אם תהיה בעיה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועם ס. ירושלים.
משוב: 08/02/2023
תיאור השירות:
החלפת גומייה במכונת כביסה מחברת מילה ותיקון מייבש כביסה מחברת AEG.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
חנן היה בסדר גמור, מאה אחוז, עבד יפה וטיפל בבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד אפנגר, ירושלים.
משוב: 01/05/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני- תיקון פילטר חסום במכונת כביסה של חברת MIELE.
חוות דעת:
כשדיברתי עם חנן הוא אמר לי בכנות שהוא לא מכיר את המכונה והוא לא רוצה לומר סתם, אבל הוא לא ויתר עלי. הוא התייעץ עם בעל מקצוע אחר, חזר אלי טלפונית ונתן לי הדרכה מדויקת מה לעשות כדי לפתור את התקלה. מדובר באדם הגון מאוד, הוא לא לקח לי על זה שקל! הוא היה יכול להגיע אלי ולקחת כסף על העבודה הזו והוא לא עשה את זה. אין הרבה אנשי מקצוע כאלו הוגנים, אני מרוצה מאוד ובהחלט ממליץ עליו.
בחור טוב ונחמד, הוא בדק את המכונה וראה שאין אפשרות לתקן וצריך להחליף.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2448 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.