מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.59
זמנים 9.35
מחיר 9.65
איכות 9.51
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 78 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליאור אנדלסמן, גבעתיים.
אשרור: 07/07/2019
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
טיפול בנזילה מתחת לכיור מטבח ואיתור רטיבויות סביב ארונות המטבח.
חוות דעת:
הוא טיפל בנזילה במטבח לשביעות רצון הדיירים. הגיע בזמן, עבד מסודר והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
הילה אקרמן, גבעתיים.
אשרור: 16/06/2019
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 סיפונים ו2 ברזים.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא עשה עבודה טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמדר ריינר, רמת גן.
אשרור: 19/05/2019
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שי הגיע בזמן היה אדיב וביצע את העבודה. על הדרך נתן ייעוץ גם בקשר לדוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טובה סטי, גבעתיים.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בבית.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ועשה בדיקה יסודית.
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שלמה שני, גבעתיים.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת בשתי ניאגרות, הרכבת ברז בכיור וסיפון בדירה חדשה.
חוות דעת:
אני לא הכי ממליץ עליו בעולם. הוא עושה את העבודה בסדר גמור ואין לי טענות על טיב העבודה אבל לטעמי הוא מאוד איטי וכל דבר לוקח לו זמן. הוא לא תיקתק את העבודה והיא לקחה לו 7 שעות כשלדעתי זה אמור לקחת פחות. הוא הגיע מתי שאמר שיבוא ולקח את המחיר שסגרנו מראש.
איכות
7
מחיר
9
זמנים
6
יחס
8
8
כללי
גירסאות
עפר גילור, רמת גן.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, שירות טוב מאוד. הוא הגיע כמעט מיד, ניקה את כל הקו עד לבריכה עם מכשיר מיוחד ונתן לי חוות דעת שקופסת הביקורת הייתה במיקום לא נכון.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה קצקר, גבעתיים.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהשירותים כולל החלפת צינורות.
חוות דעת:
הוא ממש בסדר. עבד הרבה זמן ועבד קשה. פירק את האסלה, החליף את הצינורות ולא לקח תשלום עד שראינו שהבעיה באמת נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון שחם, גבעתיים.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה מצינור.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הייתי מרוצה מהזמינות שלו ומהיחס, היה באמת על הכיפאק ובסוף הוא מצא שאין נזילה והייתי מרוצה מהשירות בגדול.
איכות
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עפר דיין, רמת גן.
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצנרת.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי ונחמד. הוא עשה עבודה נקייה ומסודרת.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'יסון קניג, רמת גן.
משוב: 09/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
7
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 78 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק