מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.48
מחיר 9.69
איכות 9.58
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מקסים קוסרובסקין , ראשון לציון.
משוב: 26/04/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז שיבר ראשי בשעון מים.
חוות דעת:
בגדול היה בסדר גמור, היה נחמד, לא עמד בזמנים, איחר לפגישה בשלוש שעות, אבל חוץ מזה היה איכותי וטוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
5
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סגור
מירי זמסקי, ראשון לציון.
משוב: 12/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
שי עשה עבודה טובה, בדק והסתכל על הכל והסביר לי הכל. עדכן אותי כשהוא מתעכב בהגעה והיה מאוד נחמד, שירותי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אולג טולצינסקי, ראשון לציון.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור שכלל החלפת חלק בצינור.
חוות דעת:
הוא מאה אחוז, בן אדם זהב ואין אנשים כאלה. היה ממש טוב והשקיע בעבודה בכל הכוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב כהן, ראשון לציון.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
טיפול בסתימה מורכבת בשירותים.
חוות דעת:
שי בחור מאוד נחמד, מקצוען והמחיר מצוין! הוא זיהה את הבעיה מיד. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רובי חזן, ראשון לציון.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 15/10/2019
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה ליבוביץ, ראשון לציון.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת סולר בגג.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, עשה את העבודה שלו והוא מאד מקצועי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דב גולדפריינד, ראשון לציון.
משוב: 06/03/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא אדם מקצועי וקפדם. עושה את העבודה כמו שצריך ולדעתי המחיר סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל צרנבסקי, ראשון לציון.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
החלפה של ברז נוזל בכיור.
חוות דעת:
אני אמליץ בשמחה! הוא עשה עבודה יסודית, התחשב והשקיע המון מחשבה. אני עובדת איתו בתור אב בית שלנו והעבודה שהוא מבצע ממש ברמה גבוהה. מי שמחפש בעל מקצוע בתחום אני ממליצה! עושה עבודה נהדרת! השקיע הרבה מחשבה כל דבר הוא בא ומתייעץ איתי ואנחנו עוברים ביחד על מה שצריך לעשות. שם דגש על בטיחות ושם לב לדברים קטנים שאנחנו לא מרגישים ביום יום ופותר לנו אותם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן צדקה, גבעתיים.
משוב: 04/06/2020
תיאור השירות:
תפעול תקלה במשאבה טבולה והוצאת פסולת משוחות הביוב.
חוות דעת:
הוא נתן שירות, עמד בזמנים ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלמה בן פורת, תל אביב.
משוב: 03/06/2020
חוות דעת:
היה מצוין - מקצועי ואמין. פתח את הסתימה שלשמה התכנסנו וגם בדק את כל מה שקשור לצינור שנסתם ושעלול היה לעשות בעיות בעתיד. עבד באופן מאוד יסודי , הקדיש הרבה זמן ולקח מחיר מאוד מאוד הגון וסביר. שרברב 10 ובחור 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 128 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק