מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.59
זמנים 9.35
מחיר 9.65
איכות 9.51
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 78 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עמית ס. תל אביב.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
ניסיון לטיפול בבעיית ריח בדירה שכלל החלפת סיפון במכונת כביסה ובמזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה גדולה וקשה אך בעיית הריח נשארה. הוא היה מקצועי, הגיע כמה פעמים והסביר מה הוא עושה. כשראינו שהריח נשאר הוא בא שוב ובדק בדיקה כוללת ולפי הקביעה שלו זאת לא בעיה של אינסטלציה. אני מרוצה ממנו, אין לי טענות עליו, הוא אחלה בחור! אפשר לדבר איתו, היה ברור שהוא יודע מה הוא עושה ושאכפת לו באמת לפתור את הבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יצחק ב. תל אביב.
אשרור: 02/09/2019
משוב: 04/07/2019
חוות דעת:
שרות מעולה, מחיר הוגן - תודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי ביטון, תל אביב.
משוב: 30/08/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת ברז מטבח.
חוות דעת:
הוא אחלה גבר, נותן שירות מעולה ועשה את כל מה שצריך. לדעתי הוא לא לקח מחיר גבוה מידי ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דובי גניש, תל אביב.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת אסלה, תיקון צנרת ישנה כולל החלפה ובדיקת הצינורות בבניין.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הוא הגיע לדירה של סבתא שלי, בקומה רביעית בלי מעלית והיה סופר סבלני, סופר אמין ומקצועי. הוא גילה את הבעיה, תיקן אותה, עבד בצורה נקייה והיה אמין וישר. הוא עשה עבודה רצינית בבניין ישן מאוד עם צנרת ישנה מאוד והיה שקוף איתנו לאורך כל הדרך. בחור מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן רייכמן, תל אביב.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מכיור.
חוות דעת:
כעבור חודשיים התחילה נזילה מאותו כיור. ביקשתי שיגיע אך הוא מרח אותנו.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
4
יחס
5
7
כללי
גירסאות
מיכל באום, תל אביב.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז למקרר.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב בסיל, תל אביב.
אשרור: 01/08/2019
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
אבחון וייעוץ לגבי ריחות רעים מהביוב בדירה חדשה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, שי היה יסודי ובדק כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל דרורי, תל אביב.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
הדבקת כיורים, קדיחת חורים לארון אמבטיה, התקנת ברז קיר וסיפונים במטבח.
חוות דעת:
הוא בן אדם מקסים! איש מקצוע מצוין, היה זמין, פתר את הבעיות, היה נפלא,עשה בצורה מקצועית את העבודה, היו בעיות ומצא פיתרונות, לא ויתר ונתן שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גולן בוחניק, תל אביב.
משוב: 26/07/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בצנרת.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה, היה בסדר ואני מרוצה ממנו!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גל זאבי, תל אביב.
אשרור: 24/07/2019
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
החלפת שני ברזים באמבטיות.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 78 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק