מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.30
מחיר 9.64
איכות 9.61
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 57 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דין לסטר, תל אביב.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
איטום 2 אמבטיות עם רובה ותיקון חור ופינה בקיר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, השירות היה טוב, הוא ענה לכל השאלות ונתן מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
רן שבני, תל אביב.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה שהיתה בצינור מהדוד בגג לתוך הדירה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, היה מקצועי, זמין וצילצל לפני כדי לוודא, הוא אדם אמין וישר, לקח מחיר הוגן, איתר את התקלה בקלות ופתר אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן מילר, תל אביב.
אשרור: 13/06/2019
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
טיפול בשתי אסלות שכלל קיבוע והחלפת חלקים.
חוות דעת:
היה מצוין, עשה את העבודה עד הסוף בצורה מושלמת בעל מקצוע אמין! מדרג הכל 10!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה פלמון-מעוז, תל אביב.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מצוין! מאוד נחמד, הגיע מהר ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת ואליהו ויטל, תל אביב.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא מצוין, היה מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פטי פרחי, תל אביב.
משוב: 17/05/2019
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד קידר, תל אביב.
משוב: 10/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת סתימה בביוב בבניין.
חוות דעת:
היה מצוין, זמין, גבה מחיר על הכיפאק והיה מאד מקצועי, נתן המלצה טובה כך שיכלנו לפתור את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק ג. תל אביב.
משוב: 10/05/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ומערבל בדוד.
חוות דעת:
היה טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנית קלדרון, תל אביב.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת במטבח.
חוות דעת:
הוא נתן מעצמו המון כדי שהעבודה תבוצע עד הסוף, חזר כמה פעמים, עשה מאמצים כבירים לסיים על הצד הטוב ביותר, לא כל אחד היה עושה את זה, הייתה בעיה בצינור של המים הקרים במטבח, הוא פתח את הקיר, אחר כך הלך להביא קרמיקות מתאימות, גם המחיר סביר יחסית לאחרים, המחיר ההוגן ביותר בהשוואה למה שבדקתי, הוא השתדל מאוד על מנת שהכל יהיה פיקס, הוא בן אדם טוב, לא ראיתי השתדלות כזאת וגם אחרי שסיים את העבודה כל הזמן יצר קשר לבדוק שהכל בסדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניל אמיר, תל אביב.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
פתיחה של קו ביוב באורך 25 מטר במבנה תעשייתי.
חוות דעת:
היה אחלה, הגיע בזמן, נתן מחיר טוב ועשה את העבודה כמו שהבטיח. אין לי אף מילה רעה לומר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 57 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק