מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.44
מחיר 9.68
איכות 9.58
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רן פרנקו, תל אביב.
משוב: 14/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור באמבטיה ותיקון דוד שמש שכלל החלפת תרמוסטט וניקוי אבנית.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, היה זמין עבורנו והגיע ביום שבת, הוא ביצע עבודה טובה והקפיד להגיע בזמנים שקבענו, אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דרור ש. תל אביב.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מצוף, פעמון, צינור מים ופאנל מכסה לחצנים בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בא מהר, שלחתי לו תמונות מראש והוא הגיע עם כל החלפים. אני שבע רצון.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון לוי, תל אביב.
אשרור: 24/01/2020
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מים ממתכת שמחבר בין הקיר לברז המטבח.
חוות דעת:
שי היה מעולה, הציל אותי ממש. הוא פרס בטלפון את כל האופציות האפשריות לבעיית הדליפה ונתן הצעת מחיר לכל אחת מהן. הגיע בדיוק בזמן למרות השעה המאוחרת ועל הדרך פתר לי עוד כמה בעיות קטנות בבית, באדיבות ובמחיר הוגן. אני מאוד ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב שפרון, תל אביב.
משוב: 14/01/2020
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד מזרחי, תל אביב.
משוב: 10/01/2020
תיאור השירות:
טיפול במספר תקלות בשירותים.
חוות דעת:
הוא מומלץ מאוד, תיקן את התקלות באופן יעיל, יסודי ומקצועי. נתן מענה מהיר לקריאה וכל זאת תוך יחס אדיב, אמפטי וסבלני, המחיר סביר מאוד. אני ממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל לויאן, תל אביב.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במשאבת מים.
חוות דעת:
הוא בחור זהב ומקסים! מסביר, מבין ופרפקציוניסט חבל על הזמן. לקח מחיר הוגן והיה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס ג. תל אביב.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור שנמצא לפני מד המים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה שירות טוב, עבודה טובה, ואני מרוצה ממנו!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עינת ס. תל אביב.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת מרזבים סתומים.
חוות דעת:
בגלל הסופה הוצפה מרפסת הבית והחלה להיווצר בריכה שאיימה לחדור לתוך הבית. שי הגיע באמצע הלילה והציל אותנו מאסון ממש. פתח את המרזבים שנסתמו תוך כדי הסופה ותוך כדי נקיטת אמצעי זהירות מירביים. וואו וואו וואו. בחור מדהים, צנוע ומקצועי שממש הציל אותי בסיטואציה קיצונית. יצא מבית חם בסופה בקור לתת שירות מדהים וגם המחיר היה הוגן מאד. שאפו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופירה שרון, תל אביב.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה עמוקה בצנרת וסיפון מתחת לכיור.
חוות דעת:
הוא היה מאוד טוב מקצועי ויסודי, איחר קצת, עדכן והודיע לי, היה בסדר גמור ופתר בעיה קשה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
יעל הולנדר, תל אביב.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע מהר בשעה מאוחרת ולקח מחיר סביר. ממש בעל מקצוע מעולה, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 104 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק