מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איתיאל
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.82
מחיר 9.71
איכות 9.79
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 24 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מארג גדאי, מעלה אדומים.
אשרור: 19/04/2020
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע למתג חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, עזר לי לפתור את הבעיה דרך הטלפון וללא תשלום, שאלתי אותו כמה דברים והוא ענה לי, אמר איזה כבל עם מוליך ואיזה לא, נפתרה לי הבעיה :)
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ניסים כהן, מעלה אדומים.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
הכנת תשתית החשמל למעבר מחד פאזי תל פאזי.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, מקצועי וגמיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר ברקת, ירושלים.
משוב: 15/05/2020
תיאור השירות:
החלפת כבל של בזק והתקנת שעון שבת לדוד.
חוות דעת:
הוא היה מקסים ממש, עשה עבודה מאוד טובה, היה נעים, נחמד והראה לנו שהוא רוצה לטפל בבעיה, ממש עשה מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חני א. ירושלים.
משוב: 15/05/2020
תיאור השירות:
תיקון של שקעים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יצחק כהן, ירושלים.
משוב: 13/05/2020
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי א. ירושלים.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט וגוף חימום בדוד שמש, סידור הארקה לדוד, ביטול דוד ישן ובדיקת הארקה בכל הבית.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נירה ד. תל אביב.
אשרור: 27/04/2020
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
החלפת שקעים שרופים וסידור כבלים של חשמל.
חוות דעת:
היה מקסים! הגיע מהר, עבד ביעילות ומקצועיות. מעבר למה שתיקן בדק שקעים נוספים וגילה בעיות בהארקה בכמה שקעים, חזר ותיקן גם אותם ובכל עת הסביר בדיוק מה גילה ומה עשה. המחיר שביקש היה הוגן ביותר, בקיצור הוא מצטיין ובוודאי שאמליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת ליאונרד, מבשרת ציון.
אשרור: 24/04/2020
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
איתיאל היה מעולה! הוא הגיע בזמן, עבד בצורה נקיה והמחיר שלקח היה הוגן לטעמי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יקיר זקן , ירושלים.
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
החלפת טיימר בדוד חשמל והתקנת וילון.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד! היה ממש מקצועי והיה נחמד, אני חושב שהוא היה באמת אחלה, הוא היה זמין עבורי גם בטלפון וגבה מחיר הוגן עבור העבודה שהוא ביצע, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאירה קנאפ, ירושלים.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
החלפת פיוז ראשי, הגדלת אמפר ותיקון קופסא של הבוילר.
חוות דעת:
התקשרתי אליו ביום שישי כי לאימי בת ה90 הייתה בעיית חשמל בבית ואמר שהוא מצטער כי הזמן סמוך לכניסת שבת ושהוא יכול רק ביום ראשון. הזמנתי בעל מקצוע אחר שהבריז ולא הגיע לעבודה. במוצאי שבת קיבלתי הודעה מאיתיאל שהתעניין לראות אם הכל סודר ושאל אם הבעיה נפתרה. סיפר לי שכול השבת הוא חשב על זה שאישה מבוגרת בת 90 בלי חשמל בבית, הוא הגיע אליה ביום ראשון והציע שגם אם אין לה איך לשלם הוא יעשה את העבודה כמצווה. איתיאל הוא מיוחד במינו, עשה עבודה מקצועית מאוד, אדיב וסבלני. אני לא יודעת איך לתאר כמה אני מרוצה. לאורך כל העבודה היה איתי על הקו והסביר הכל, פשוט מקסים. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 24 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק