מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוחאי
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.62
מחיר 9.30
איכות 9.62
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
קירה בלקין, באר שבע.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן ברכב מיצובישי לנסר.
חוות דעת:
היה מצוין, שירות מאוד טוב ומהיר. הוא בדק הכל והציע כמה אופציות לתיקון ונתן פירוט כמה כל אחת תעלה, מה היתרונות והחסרונות של כל אחת וכמה זמן התיקון צפוי להחזיק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור באר שבע והסביבה

שיר אליגור, באר שבע.
משוב: 30/11/2017
תיאור השירות:
תיקון של מספר כבלים ברכב מסוג מיצובישי לנסר.
חוות דעת:
השירות היה ממש מעולה! היו מקצועיים ואדיבים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס קופרשטיין, באר שבע.
אשרור: 08/10/2017
משוב: 05/01/2017
תיאור השירות:
תיקון תקלה ברכב של חברת מיצובישי שנת 2008.
חוות דעת:
הוא איש נדיב מאוד, הסביר לי את הבעיה ותיקן אותה. הכל מעולה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק נגאוקר, באר שבע.
משוב: 12/11/2012
תיאור השירות:
פירוק ותיקון גיר בעקבות נזילה ברכב מסוג מיצובישי גאלאנט 1999.
חוות דעת:
היה חבל על הזמן, השירות היה על הכיפאק ויצאתי משם ממש מבסוט! בהתחלה הוא עשה לי תיקון קטן אפילו בלי לקחת כסף והוא אמר לי לחזור אם זה לא עובד. חזרתי והוא טיפל בהכל, המחיר היה סבבה והכל טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי לוי, באר שבע.
אשרור: 02/09/2012
משוב: 27/03/2012
תיאור השירות:
טיפול 10000, כלל החלפה של רצועת טיימינג ברבכ מיצובישי קריזמה שנת 2003.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהשירות. הם נתנו תחושה שאפשר לסמוך עליהם, הם דאגו לי להסעה משם ושלחו אלי בסוף את האוטו, הם היו מהירים והכל היה ממש בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אנדריי קוזלוב, באר שבע.
אשרור: 12/02/2012
משוב: 03/10/2011
תיאור השירות:
החלפת תושבות מנוע ברכב מסוג מיצובישי לנסר שנת 2000.
חוות דעת:
היה בסדר! העבודה הייתה מהירה ומקצועית :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יפה בן וליד, באר שבע.
אשרור: 30/11/2011
משוב: 23/06/2010
תיאור השירות:
טיפול 90,000 ברכב מיצובישי לנסר שנת 2005.
חוות דעת:
היה ממש מצויין! נהנתי גם מהשירות, גם מהמהירות וגם מהמחיר. הייתי מאד מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי וקנין, באר שבע.
משוב: 14/05/2007
תיאור השירות:
יש לי מיצובישי , אני עושה הכל במוסך הזה .
חוות דעת:
אני מאד ממליץ ! בעיקר כי יש להם שירות טוב , אני עושה אצלם הרבה עבודות , הם אחלה בהכל . הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק פוגלמן, נחלים.
אשרור: 28/09/2012
משוב: 05/07/2012
תיאור השירות:
בדיקה של רכב מיצובישי ספייסווגן שנת 2003.
חוות דעת:
הם בדקו לי את הרכב לפני הקנייה והיו מעולים! הם נתנו לי יחס טוב ונעים ועשו את הכל בחינם מבלי לבקש כסף, ממש מכל הלב. הכל היה בצורה מקצועית! הם אפילו נשארו קצת זמן אחרי. הם באמת היו מעולים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. כ. באר שבע.
אשרור: 04/10/2016
משוב: 30/06/2016
תיאור השירות:
בדיקה לפני טסט ואישור בלמים ברכב מיצובישי סופר לנסר שנת 1996.
חוות דעת:
הם היו מעולים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 425 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק