מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוחאי
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.62
זמנים 9.59
מחיר 9.12
איכות 9.54
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רון נוה, באר שבע.
משוב: 06/12/2018
תיאור השירות:
תיקון חריקות בבלמים ברכב דייהטסו סיריון 2010.
חוות דעת:
הגעתי אליו בפעם הראשונה והוא תיקן והייתי צריך לחזור אליו שוב כי לא הייתי מרוצה. בפעם השנייה הגעתי והיה בסדר סידר את הבעיה. אני די מרוצה. הוא היה זמין.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סטס ב. באר שבע.
משוב: 31/08/2017
תיאור השירות:
החלפת פקק של רדיאטור שגרם לנזילה ברכב דייהטסו סיריון.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! איתרו את התקלה מיד, עשה מה שצריך, המחיר היה הוגן ואני מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון הרמן, באר שבע.
אשרור: 23/06/2016
משוב: 29/02/2016
תיאור השירות:
טיפול 15.000 הכנה לטסט לרכב דייהטסו שרייד 1999.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא היה מקצועי ונחמד ועמד בזמנים אבל המחיר היה מעט יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ארנון מזרחי, באר שבע.
משוב: 04/02/2014
תיאור השירות:
טיפול 18k בדייהטסו שרייד שנת 97.
חוות דעת:
הם אחלה מוסך. היה שירות מקצועי.
איכות
9
מחיר
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אודי עידן, באר שבע.
משוב: 04/02/2014
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים והחלפת ברקסים קדמיים. ברכב רכב חברת דייהטסו סיריון משנת 2008.
חוות דעת:
הם היו מעולים. חברה אדיבים, נחמדים ואמינים. בנוסף הביא לי הנחת סטודנט. הטיפול עשרת אלפים כלל החלפת ארבעה פלגים ברכב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור שמיר, באר שבע.
אשרור: 10/12/2013
משוב: 23/07/2013
תיאור השירות:
טיפול 60,000 ברכב דייהטסו סיריון שנת 2009.
חוות דעת:
הם היו אדיבים מאוד, מנומסים, ונראו מאוד מקצועיים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שחף א. באר שבע.
אשרור: 26/11/2013
משוב: 29/11/2012
תיאור השירות:
טיפול 10,000 לרכב דייהטסו שרייד שנת 99.
חוות דעת:
ביצעו עבודה נהדרת מוצלחת, הכל היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר ונטורה, באר שבע.
משוב: 18/11/2009
תיאור השירות:
טיפול 10,000 והחלפת בלמים אחוריים בדיהטסו סיריון שנת 2002.
חוות דעת:
הם היו נחמדים, אדיבים. עשו את הדברים מהר. ראו שיש בעיה עם הבלמים וטיפלו בזה עוד באותו יום. הייתי צריך להגיע לישיבה אז הסיעו אותי הלוך וחזור שזה שירות שאף פעם לא ראיתי לפני כן שיש. הם היו סופר הוגנים, לקחו בדיוק כמו שהיה צפוי לעלות. בררתי קצת לפני והם לקחו באמת כמה שזה אמור לעלות. קצת הסתובבתי להם בין הרגליים ועשה רושם שהם מקצועיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי נדלר, באר שבע.
משוב: 13/10/2009
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים והכנה לטסט של מכונית דייהטסו שרייד, שנת 91.
חוות דעת:
היה מעולה! בכל הם היו מאה אחוז, השירות, המחיר הסביר והיחס של האנשים!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 07/03/2011
תיאור השירות:
החלפת בטריה ברכב מסוג דיהטסו משנת 2000.
חוות דעת:
בסדר גמור! קיבלו אותי בצורה יפה, לקחו מחיר סביר והבעיה תוקנה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 376 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק