מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.88
מחיר 9.40
איכות 9.79
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עידו גיל, רחובות.
משוב: 06/11/2018
תיאור השירות:
החלפת מנוע לרכב מסוג מיצובישי אאוטלנדר.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד, עמד בזמנים והיה נחמד. הזמן יכריע לגבי המנוע.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור רחובות-יבנה-נס ציונה

יצחק אלמוג, רחובות.
משוב: 20/08/2018
תיאור השירות:
טיפול 10000 שכלל החלפת בלמים קדמיים לרכב מיצובישי ספייס סטאר.
חוות דעת:
הוא היה פגז! עמד בזמנים, היה מאוד זמין ומתי שרציתי היה פנוי עבורי, הוא שיקף לי את כל מהלך העבודה לפני ביצוע הטיפול ושאל יום למחרת איך היה. המחיר שנתן לי היה ממוצע והוא עשה עבודה מצויינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבירן חת, רחובות.
משוב: 31/07/2018
תיאור השירות:
טיפול 20000 בכב של חברת מיצובישי, שנת 2015.
חוות דעת:
בסדר גמור! הוא לקח מחיר כמו שאמר מראש ונתן אחלה שירות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלישיב ליבטאג, רחובות.
משוב: 14/03/2018
תיאור השירות:
טיפול 50,000 ברכב מסוג מיצובישי שנת 2014 שכלל בדיקה שנתית והכנה לטסט.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, מרוצה ממנו. לא כל כך מתמצא במחיר ובעבודה אבל נראה לי שזה היה בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דין כהנא, יבנה.
משוב: 21/05/2017
תיאור השירות:
תיקון מיזוג אוויר ברכב מסוג מיצובישי לנסר.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. מחירים סבירים. נראה אמין אם כי הרגשתי שחסרה קצת מקצועיות
איכות
6
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
7
כללי
גירסאות
שחר לוי, רחובות.
משוב: 07/08/2016
תיאור השירות:
טיפול 10,000 למיצובישי לנסר.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, מקצועי ונחמד. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי חסון, ישרש.
אשרור: 02/04/2019
משוב: 02/01/2019
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף, כלל החלפת שמנים ובדיקת בלמים, ברכב מיצובישי לנסר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הם מעולים. באתי וקיבלו אותי מיד, אפילו בלי שתיאמתי איתם מראש. היו אחלה מבחינת יחס אישי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נ. מ. רחובות.
אשרור: 24/10/2017
משוב: 23/07/2017
תיאור השירות:
טיפול 10,000 לרכב מסוג מיצובישי לנסר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא עשה עבודה טובה. עמד בזמנים. היה נחמד מאוד. המחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. ק. רחובות.
משוב: 17/11/2016
תיאור השירות:
בדיקת מחשב ברכב מסוג מיצובישי לנסר.
חוות דעת:
הם היו מאוד נחמדים, הסבירו הכל אך לבסוף המליצו לא לטפל כי זה לא מחייב טיפול. אני מרוצה.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 23/05/2018
תיאור השירות:
טיפול שגרתי ברכב מסוג מיצובישי לנסר 2011.
חוות דעת:
שירות מצויין! הוא 10 בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 320 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק